Salt - Angelina Jolie

Salt, Anjelina Jolie hayranlarının tam istediği gibi bir film olmuş. Aksiyon filmlerinden hoşlanıyorsanız bu film tam size göre. Aksiyonsuz sahne yok. Her Amerikan filmlerinde olduğu gibi yine kötüler Ruslar (yada Almanlar oluyor). Filmi sonuna kadar izlettiren diğer bir konu ise kimin ne olduğu merakı. Sonuna kadar kim iyi kim kötü asıl ajan kim diye bakıyorsun. En havalı aksiyon sahnesi bence Even Salt’ın sona doğru elleri kelepçeli iken adamı boğarak öldürmesi. Daha doğru boynunu kırması. Kadın gerçekten aksiyonlu filmlere yakışıyor. Aşk filmlerinde bende artık düşünemiyorum.

Sonuç: Zamanın çabuk geçtiği sıkılmadan izlenebilecek bir film.

Yorumlar

  1. ben de gecen hafta izledim, ama angelina jolie hayranlari disindaki izleyicilerin cok fazla memnun kalacagini sanmiyorum... ben biraz hayal kirikligiyla ayrildim... aksiyon sahneleri, cekimler filan sahaneydi, ozellikle de senin bahsettigin o sonlardaki sahne... oyle bir kendimden gecmisim ki sinemada yuksek sesle "woooooow" dedim :))

    bu filmin kesin devami gelecek... ama sinemada izlemektense evde oturur izlerim sanirim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de tam bir sinema tutkunuyum,elinde birsürü kumaş olup makinamın başına geçip dikmeye birtürlü zaman bulamayanlardanım,fındıklı top tatlısı nefis,ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. edibe çok haklısın hayranları dışında hayalkırıklığı yaratabilir.

    Nesrin umarım dilediğin zamanı yakında bulabilirsin.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  4. evet katılıyorum hemen bitmişti ben izlerken de :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder