Özel bir paylaşım..


Aslında bu haberi birkaç zamandır twitter üzerinden paylaşmıştım. Hatta kendimi tutamayıp 1-2 blog arkadaşıma yorumlarımda bahsetmiştim.
Aralıkta anne oluyorum. : ) 3-4gün sonra tam 6 aylık (24.hafta) oluyorum.
Bu satırları yazmak bile heyecan veriyor.
19.Haftaya kadar erkek olan bebeğimizin cinsiyeti 20.haftada kız olarak kesinleşti. Demek ki doktorun erken bakmaması daha doğruymuş. Bizim dualarımız ve dileklerimiz her zaman sağlıklı olması ile sınırlıydı.
Şu ana kadar birkaç hediye dışında hiçbirşey almadık. Bayramdan sonra bebekle ilgili alışverişlerimize başlamak istiyoruz. İki taraf içinde ilk torun ve herkes bizden çok heyecanlı. : )
Artık kızımın tekmelerini elini koyduğunda babasıda hissedebiliyor. Onun gözlerindeki parıltıyı görmek benim için ise anlatılmaz bir mutluluk. 5 haftadır ise emin olmakla birlikte ben hissediyorum. Bununla ilgili bir sürü paylaşımlarım var ama bir dahaki sefere. Bende isteyen ve dileyen herkese aynı heyecanı ve mutluluğu yaşamalarını diliyorum. Allah hepimize sağlıklı,hayırlı evlatlar versin.
;)

Yorumlar

  1. bu nekadar güzel bir haber ve ben bu haberi çok sık alıyorum bu ara, tabrik ediyorum canım seni, Allah sağlıkla dünyaya getirmeyi nasib etsin=)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı bir haber..Tebrikler..Dularınızın ve dileklerinizin kabul olması dileğiyle..Sevigiler..

    YanıtlaSil
  3. Seninkini kutlamak nasip olmadı hiç. Allah sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin. İkimiz de kız annesi oluyoruz ne güzel :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir haber :) Tebrik ederim. Allah sağlıkla kavuştursun sizi :)

    YanıtlaSil
  5. Bir kac hafta önce tesadüf eseri ögrenmi$tim,hatta üstü kapali sormu$tum sana.:)
    Allah bebegini saglikli bir $ekilde kucagina almayi nasip etsin canim.

    Madem bebi$iniz Aralikta dünyaya gelecek ozaman ona hemen ki$ koleksiyonumdan bir kac parca ayiriyorum.:)

    YanıtlaSil
  6. Allah tamamına erdirsin ve bebeğinizi kucağınıza hayırlısıyla alın inşallah. Allah nazarlardan saklasın. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. Bu bebiş haberleri her zaman beni çok mutlu ediyor...yeni bir hayat..yeni başlangıç...yeni duygular
    tebrik ediyorum ..Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı, sağlıklı sıhhatli bir bebek olsun inşallah... aynı günlerde doğum yapacağız cnm...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir haber bu! Tebrik ederim. Darısı başıma.
    Duygu

    YanıtlaSil
  10. @Zeynep @Sevda Delisi güzel dilerkleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar
    @Laçin teşekkür ederim. İnşallah ikimizde sağlıklı bebeklerimize kavuşur büyütürüz ;)
    @Yeşim @Fadiş @Sibelinsu @iki dirhem bir çekirdek güzel dilekleriniz için çook teşekkür ederim arkadaşlar.Allah isteyen herkese nasip etsin.
    @Duygu inşallah sanada nasip olur canım, teşekkür ederim.
    @Birsen'cim ah keşke sen gelebilsen bundan güzel bir sürpriz olabilirmi? Çok teşekkür ederim canım ;)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel bir haber tebrikler
    sağlıkla sıhhatle annesinin kucağına gelsin

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir haber bu! çok sevindim.
    sağlık ve güzellikler getirsin:)

    YanıtlaSil
  13. Canım ne güzel bir haber,tebrik ederim. Allah sağlıkla kavuşmak nasip etsin bebişinize. sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. En az senin kadar heycanliyim!!! Saglikla geldin dünyamıza!! Ks xoxx

    YanıtlaSil
  15. @nazpek @Seda @Bucanni Güzel yorumlarınız için sonsuz teşekkür ederim. Tüm iyi dileklerinizi, yüreğimde hissediyorum..

    YanıtlaSil
  16. Decaf Lattem canım :) Sen olmasaydın... KS

    YanıtlaSil
  17. minik kızınla birlikte güzel bir ömür diliyorum:)

    YanıtlaSil
  18. Adsız teşekkür ederim :) İsteyen dileyen herkese bende bu mutluluğu diliyorum..

    YanıtlaSil
  19. Bayram öncesi yoğun çalışmamadan dolayı bu güzel haberi bugün gördüm.Çok mutlu oldum.Allah tamamına erdirsin.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  20. Amin. Darısı isteyen herkesin başına. ;)

    YanıtlaSil
  21. Tatlı harika görünüyor lakin ondan da tatlısı meleğinizin hayırla gelecek olması :)
    Maşallah,herşey gönlünüzce olsun..
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Yurdanur umarım herşey gönlünce olur.
    Cafe Pepela teşekkür ederim canım
    seninde herşey gönlünce olsun ;)

    YanıtlaSil
  23. :) ne mutlu size..
    ne mutlu miniğe.. ilk torun olmak harika birşeydir..;)

    YanıtlaSil
  24. Rumeysa Allah isteyen herkese nasip etsin. Güzel yorumun icin tesekkür ederim. Bende ilk torundum evet gercekten cok cok güzel birsey. Ilk torundan öte dede ve nene ile kalabalik bir ortamda büyümek.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder