İnternette pazarlama teknikleri & Kendi kumaşlarımı nerede basabilirim..

Burada fikirlerinizi sormuştum. Ve kesinlikle işin pazarlamada, kaliteli fotoğraflarda, tasarımın daha canlı ve güzel olmasından kaynaklandığını anladım. Mesela etekleri renkli çoraplarla daha canlı daha albenili sunmaları, verilen sempatik pozlar,duruş Bonnie & Buttermilk’in haklı başarısının nedenini gösteriyor. Birde markasahibi iki bayan mankenleri aratmıyor ve insan psikolojisi nede olsa sanki alıp giyince bende de böyle durucak / benide böyle göstericek sanıyor. Türk satış sitelerinde onlarca güzel örgü el emekleri görüyorum, ama ne yazık ki başta çekilen kalitesiz resimler herşeyi mahvediyor. Dikkat ederseniz etsy’deki örgü işleri ki onlarda bu kadar teknik yok (Türkan Şoray kirpiği diyorlar işte binbir türlü beceri gerektiren teknikler) ama düz örgü bir şalı 50 dolara satmayı başarıyorlar. Kısaca tavsiyem bu işe girmek isterseniz mutlaka aklınızda hep burada bahsettiğim iki şirket bulunsun.
Birde kendi tasarımlarını kumaşa basmak için en uygun kaynaklardan birinden bahsetmek istiyorum. Sizinde bildiğiniz, eklemek istedikleriniz varsa mutlaka yazın.
Bunlardan en çok rağbet gören (ve genelde kimse kaynağını göstermez :) ) ise spoonflower. Çünkü metre yani yard (1yard = 0,91metre) hesabı ile basım yapabiliyorsunuz. Tabii daha fazla aldıkça indirim yapıyorlar. Okuyun görüceksiniz. Umarım bu bilgilerin faydası olur. ;)

Yorumlar

  1. I$te bekledigim post!! Yupiiii...:))
    Harikasin ya...cok cok te$ekkürler canim! $uan verdigin linke bir göz attim, i$ yerinde oldugum icin uzun uzun detayli bir$ekilde bakamiyorum.
    Artik ak$am evden incigine cincigine kadar incelerim.:D

    Tasarladigin bir ürünü nasil resimledigin bencede cok önemli..bir parca cok güzel olur ama sunumu kötü oldumu malesef satmaz. Bütün emekte bo$a gider.

    YanıtlaSil
  2. Birsencim buradan kumaş bastıran birkaç tasarımcı tanıyorum çok memnunlar. Umarım seninde işine yarar canım ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder