Esinlenicek Harika Tasarımlar


Önümüzdeki günler, dawanda üzerinden satış yapan beğendiğim birkaç tasarımcının harika eserlerine yer vermek istiyorum.
Ben bu bahsedeceğimin çoğundan alışveriş yaptım ve sorun yaşamadım. Benim için çook büyük marka da olsa mağazadan alınan ürünlerden daha değerli bloglardan ve bu tür satış sitelerinden alışveriş yapmak.
Önce EtrangeOrchidee’den bahsetmek istiyorum. Kendisi Fransız olan ve terzilik eğitimi almış genç bayanın tasarımları ayrıca birçok bu işe merak salan veya evde yapmak isteyenlere esin kaynağı oluyor. Tabii birebir taklit yapmak yerine tasarımının teknik çalışması örnek alınıp kendinden birşeyler katarak kendi tarzını yaratmak önemlidir bence.

EtrangeOrchidee’nin beğendiğim birkaç tasarımını eklemek istiyorum. Tüm çalışmalarını kaynak altında verdiğim sayfasından bulabilirsiniz.
Kaynak

Yorumlar

  1. elbiseler çok güzel ,ben görsemde hemen unutuyorum tasarım 0 bende ,paylaşım çok güzeldi arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller gerçekten..özellikle ilk baştaki elbise harika....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller.İçim açıldı bu güzel elbiseleri görünce.Ayrıca güzel de ilham verdiler :)

    Yurdanur

    YanıtlaSil
  4. dikişdersi, Şehnaz, Yurdanur - Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Umarım biraz olsun tasarım açısından yardımcı olur ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder