Birazda sinema konuşalım..

Sıkı bir sinema takipçisi olduğumu twitter ve facebookdan takip edenler bilir. Fakat burada uzun süre hiç birşey yazmadığımı farkettim ve en son izlediğimiz iki filmden anlatarak bu açığı biraz kapatmak istiyorum. Bahsedeceğim iki filmden biri muhteşem, diğeri ise çöpe at gitsin.

Inception : Facebook'ta bu film hakkında yazdıklarımı aynen aktarıyorum ve tekrar mutlaka izleyin diye ekliyorum ;)
Sonunda izlenmeye deger bir film çıktı. Hayal gücü geniş harika bir senaryo, (benim gibi severseniz) harika special effectler, sıkılmadan son ana kadar heyecanla izleyebileceğiniz bir film. Hollywood son yıllarda öyle boş veya yapımlar çıkarıyordu ki, artı ne versek yersiniz gibi eski filmleri yeniden uyarlamaları sürekli aynı yemeği tekrar ve tekrar pişirip önümüze koyar gibi hissediyordu insan. Harika bir fikir, harika effectler /yönetmen ve oyuncuların performansı. Gerçekten İŞTE BU! dediğim ve kesinlikle tavsiye edeceğim bir film. Küçük bir cola ve küçük paket patlamış mısır yeterli olacak çünkü heyecandan yemeye fırsat olmayabilir ;)

(baksanıza resim bile imitasyon)
Kiss & Kill Ashton Kutcher ve Katherine Heigl'in başrollerini paylaştığı bu film tam bir ucuz Mr & Mrs Smith'in imitasyonu. Senaryo o kadar kötü ki, önceden çıkmayı bile düşündüm. Gerçekten tamamen zaman kaybı kesinlikle gidip vaktinizi farklı değerlendirmenizi öneririm.

Yorumlar