Planlarım & Gelecek sene yaza ben ;)


Geçen haftaki buluşmamızdan burada bahsetmiştim. İşte bu buluşma benimde gerçeklerle yüzleşmeme sebep oldu. Bu yüzleşme ile yıl başına bir kilocuk :) yani 15 yılda ONBEŞ kilo (burada cuku ekleyemiycem) almış olduğumu gördüm. Görmemezlikten gelme şansım ortadan kalkmıştı. Perdelerim birden aralandı! Boydan ve kiloların orantılı dağılımından dolayı en az dikkat çekenlerden biri ben olsamda bu bana son seneler sporu ve yemeğin ne kadar ucunu kaçırdığımı görmeme sebep oldu. Of ki ne of..
Şimdi anneaanem yaşında olan bu hatunun resmini duvara asacağım. Ardından malum sebeplerimi yani bu seneyi atlatıp (bu kesinlikle geçerli ve diyeti yasak kılan nedenlerdir, kendi kendimi oyalamıyorum :) ) Seneye güç bende diyerek başlayacağım. Aslında (demesi) çok basit: Sabah iyi bir kahvaltı, öğlen sağlıklı bir öğün akşama ise et-balık & salata & yoğurt yiyereki yani akşamları hamur işi,makarna,pilavı bırakarak, kilolardan aç kalmadan kurtulmak mümkün. Olay bu. İyi ki bisikletle aram iyi, onu da spor hesabıma aktarınca yukarıdaki hatundan 2-3 kilo fazlamla gelecek sezonu açsamda mutlu olurum.. Siz yaza kendinizi nasıl hazırladınız?


Ekleme: Bu yazı çok ciddiye alanlar olmuş :) Ben keyifle ve biraz eğlenceli bir halde yazdım. Sizde lütfen keyifle okuyun. ;)

3 yorum:

  1. ay ben yıllarımı versem bu hatun gibi çırpı olamam heralde olsam bile yüzüm zombi gibi olur:))çok takma kafana boşver sağlıklı beslenmeye özen göster eminim gider yavaş yavaş..

    YanıtlaSil
  2. Akşam 7'den sonra yemek yememek (ama mutlaka yatarken ballı ılık sütümü içerim!), abur cubur ve şekeri kesmek, hamurişini azaltmak. .ve tabi haftada en az 4 gün spor (hızlı tempo yürüyüş). İncelmeye yetiyor..:)

    YanıtlaSil