Lost - The End


2004 yılından beri her bölümünü sıkılmadan heyecanla izlediğimiz dizi sonunda bitti. Kalabalık bir grup oturup izledik. Birçoğu başta hayalkırıklığı yaşadı. Bende bu hayalkırıklığını anlar gibi oldum başta. Ama sonra düşündüm: Ne bekliyordum..Nasıl olmalıydı? Ben nasıl bir son hazırlardım', diye. O ilk heyecan gittikten sonra mutlu biten sonun oldukça mantıklı ve güzel olduğuna karar verdim. Başka hayalkırıklığı yaşayan varmı acaba? Mesela bizim grupta, herşeyin bir şahsın rüyası olabileceğini, hepsinin eski hayatına geri dönüp kaldıkları yerden devam edeceğine dair tahminler geldi.. Lost yapımcılarının bu geçen seneler içerisinde birçok yanıltıcı teorileri ortaya attıklarını bildiklerimden düşündüğüm gibi tam bir sürpriz sonla karşılaştım..
Bir daha Lost gibi zekice bir yapımla kendine bağlayan bir dizi yapılırmı bilemiyorum. Özellikle son yıllarda Hollywood'un sürekli eski yapımları sürekli aynı yemeği pişirip önümüze koyar gibi (Spiderman, Batman, ilk aklıma gelenler) tekrarlamasına bakarsak iyi bir projeyi daha çok bekleriz gibime geliyor..

Yorumlar