Bez Bebek / Home Deco / Instagram

İki hafta önce başladığım ama yoğunluktan kenara koyduğum bu bebeği bugün bitirmeyi planlıyorum..
Yeni aldığım rafın üzerini kumaşlarla süslemeye çalışıyorum. Daha deneme aşamasındayım, üzerilerine işleme de yapabilirim..
Güneşi, güzel havaları özlüyorum.. Bu kare iki gün önceden çekilmiş. Ama aldanmayın bu kareye, havalar hala buz gibi..
Bol misafir ağırlıyorum..
Hem büyüklerin, hem küçüklerin bayıldığı bu şipşak hazırlanan tatlıyı sıkça yapıyorum...
Yanımda olmasına rağmen özlüyorum, işin özeti bu. Farkındayım zamanın nasıl akıp gittiğini.. Şimdi daha fazla anlıyor, konuşuyor,anlatıyor ve bol bol şarkı mırıldanıyor. Ben saçımı tarayınca bende diyor, yüzüklerimi takıyor ve kendini çook büyük sanıyor... Derken günler hızla akıp geçiyor.. 

Yorumlar

  1. merhabalar..ya ben bu bloğu seviyorumm..sizden aldığım bir tarif var incir ve cevizli karışım kızım için yaptım ve şuanda kızımın favori maması oldu..teşekkürler..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler. Yorumunuz Spam kutusuna düşmüş yorumunuz daha yeni gördüm. Sevgiler

      Sil
  2. benim becerikli arkadasım ^.^
    kızının kendini cooook büyük sanmasına hala gülüyorum :)))
    bide o şipşak pastanın tarifine gidiyorum şimdi, bakalım nasıl bişeymiş:) ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  3. parmağında yüzük, başında bandana, puantiyeli kokoş bir elbise falan, kendi küçük, yüreği büyük şirini öpüyorum. şok şeker:)) allah bağışlasın.
    deneme aşamasındaki çalışmalar tamamlanınca görebiliriz sanırım:)
    diğerlerini de olsada yesem diye geçirdim içimden:))
    ellerine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Hepimizin evlatlarını..Teşekkür ederim canım. Sevgiler

      Sil
  4. Ah o çabucak geçen günler...Göz açıp kapayıncaya kadarmış gerçekten...

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar yeteneklisin sen böyle hiç boş durmuyorsun, üstüne bir de misafir ağırlıyorsun, maşallah. Prensesi benim için öp. Sana mail attım cevabını bekliyorum.

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder