Chia Banana Pudding - Eatclean Meselesi

Aslında çocuklarla ve annemin yıllar sonra gelen itirafı hakkında birkaç satır yazıcaktım ama bu defa başlığa sadık kalıp lazı uzatmak istemiyorum. Diğerini, generasyon farkı, karakter farkı ve beni düşündüren bu durumu bir sonra ki yazıma saklıyorum.
Gelelim Malzemelere:

2 kararmış Muz
1/2 bardak soya sütü / veya benzeri veya süt
1 çimdik fleur de sel (deniz tuzu) / olmasa da olur
1 ç.k. vanilya esansı (benimkisi toz halinde)
1 y.k. öğütülmüş keten tohumu
1/2 ç.b. chia tohumu (yoksa yulaz ezmesi de kullanabilirsiniz)
Üzerine keten tohumu/ hindistancevizi / badem / ceviz ne isterseniz serpiştirebilirsiniz. Ben en son üstüne tarçın döktüm. Muz ve çikolataya tarçını çok yakıştırıyorum.

Yapılışı da burada:
Keyifli, Sağlıklı ve Huzurlu bir haftasonu diliyorum.

Yorumlar