Şeyda Coşkun'la Sağlıklı Yaşam

Size yürüyüş yaptığım ormanı paylaşmak istedim. Evime 
yaklaşık 500 metre olan burada yürümek büyük bir keyif. Çünkü burada atlar var, ve onları izlemek bile huzur veriyor. Şeyda sayesinde sadece sağlıklı beslenmeyi değil, yaşamayı da öğrendim..
Şimdi yazacaklarımın bununla ilgisi yok: Nerede olursanız olun, kulaklarınızda müzikle yürüdüğünüz zaman üzerinizdeki tüm gün içinde birikmiş negatif enerjileri atıyorsunuz. Sizi üzen insalar, sorunlar,sorumluluklar, kilolar ne varsa hepsi uçup gidiyor.
Siz kendi içinizde ne kadar huzurlu ve mutlu olursanız olun, dışarıdan gelen, aklımızı karıştıran, yüreğimizi sızlatan birşeyler oluyor. Benliğimizdeki huzuru korumak için spor, yoga, ve aslında en güzeli yürüyüş şart. Oturup yemek, özellikle de karbonhidrat ağırlıklı, sorunları alıp götürmüyor. Tersine ağırlaşıyor hem beden hem de düşüncelerde.. 
Kendimizi sevelim ve değiştiremeyeceğimiz şeyler altında ezilmek yerine ayağa kalkıp yürüyelim.  ;)

Yorumlar

  1. Maşallah bu ne güzel yürüyüş alanı böyle.Haklısınız yürümek isteyene her yer güzel ama böylesi de ayrı bir ikram.Yazılarınız ve azminiz bana yeniden ilham kaynağı oldu.Samimi yazılarınız acayip motive edici. Dün itibari ile daha önce yayınladığınız 6 günlük listeye başladım.Aslında bitireyim de sonra sonucu yazayım diyordum dayanamadım.Bakalım altından kalkarım inşallah.Yalnız sütlü kahvemi içmeyince ne enerjim oluyor ne de ayılabiliyorum tek kaçamağım bu-tabii ki şekersiz-sevgiler aslıhan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Sizin yorumunuz da bana güç veriyor <3 Sütlü kahve ara öğün olarak içilebilir. Ben soya sütle içiyorum ;) Sevgilerimle

      Sil
  2. Acik havada yürüyüş bence de en Güzeli..bazen müzik dinliyorum Bazende sade sessizlik ruhuma çok iyi geliyor. Şeyda'nın diyet listesinden çok insanları yürümeye teşvik etmesini destekliyorum...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel demişsiniz, cok güzel bir tavsiye :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder