Kids Fashion - Kızımın Kombinleri :)

Şu günlerde kızımla ilginç, aslında komik ve keyifli bir dönemden geçiyoruz. Bu ara kendisi ısrarla neler giyeceğine karar vermek istiyor. Yılın rüküş Raziye'si olmaması için biraz yönlendiriyor, 
durumu düzeltmeye çalışıyorum. Bunu çaktırmadan yapıyorum, sonunda kendi isteğimiş gibi görünüyor ama yine de her zaman başarılı olamıyorum.
Ben kıyafetlerimi ortaokuldan beri hep bir akşam önceden hazırlarım. Sabah 'ne giysem' derdine düşmemek ve biraz daha uyuyabilmek için bunu hala devam ettiriyorum.
Bu alışkanlığımı kızıma da aşılamışımda farkında değilim. Akşamları yatmadan 'ama yarın giyeceklerimi hazırlamadım?!', diyor..
Ara sıra kuzumun kendi hazırladığı kombinleri paylaşmak isterim. 
Kızım ileride bu satırları okursan bunlar en yüzüne bakılası.. Ona göre kendini yargıla .. ;)

Room Seven ürünlerine Renklizebra.com'dan ulaşabilirsiniz.. 

Yorumlar

  1. Room Seven'in tarzını ben de çok beğeniyorum ama fiyatları çok yüksek geliyor.Ne yalan söyleyeyim...Yetkililere duyurulur...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Haklisin fiyatlar pek de uygun degil, ama benim gibi indirimleri takip edebilirsin ;) Renklizebra markalari ülkemize getiren genel bayii, ama fiyatlari Hollanda´li firma Room Seven belirliyor :/

      Sil

Yorum Gönder