H&M Home Türkiye'de

H&M 'in, Türkiye’de ilk kez  Ev-Dekorasyon markası H&M Home bugün Mall of İstanbul'da açıldı.


300m2 alana yayılan H&M Home a gidecekseniz kendinize yeterince zaman ayırın, gerçekten harika ürünler var., . Bu birbirinden güzel ve kaliteli ürünleri uygun fiyata da sahip olabilirsiniz.
Salon, mutfak, banyo ve yatak odası gibi evin tüm yaşam alanlarının yanı sıra, çocuk ve bebekler için de tekstil ve dekorasyon ürünleri sunan H&M Home ayrıca mumlar, depolama kutuları gibi tekstil dışı serilerde bulabilirsiniz..

Yorumlar

  1. İmkanım olsa da gitsem merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1bebek ve 3.5yasindaki kizim var ve ne demek istedıgını çok iyi anlıyorum :) dün bebeği babasına bırakıp büyük kızımla kendimi avm ye, h&m e attım :) çok iyi geldi. Çok kısa zamanda darısı başına derim ;)

      Sil
  2. Ben de duyduğumdan beri gitmek istiyorum ama biliyorum ki çok zor. Keşke online satış yapsalar :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder