Günlük & Instagram



İnstagram'da bu aralar daha aktifim. Bilgisayara fazla zaman ayıramıyorum. Üst fotoğraf sabah şekerimden ve Latte'mdan bir kare. O minik ayağın ucunu kahveme banıp banıp yiyiyorum. ;))
3-4 gündür yürüyüşe başladım. 25 dakika ile başladım ve şu anda 40 dakika kadar yürüyorum. Derdim diyet,zayıflamak değil. Kendimi iyi hissettiğim için yürüyorum. Şeyda ile başladığımdan beri alışkanlık yapmıştı. Hamişken bu günleri dört gözle beklemiştim. Şimdi kulaklık kulağımda,hafifliğin tadını çıkarıyorum.
Siz doğumdan sonra neler yaşadınız? Ne kadar zamanda toparlandınız? 

Beni İnstagramda vintageduygular adı altında bulabilirsiniz ,)

Yorumlar

  1. Minik o ayaklar yenmez mi hic. Cok sirin. İstagramdan buluyorum hemen

    YanıtlaSil
  2. Çok özlüyorum o yürüyüşleri dogumdan sonra okadar iyi gelmistiki anlatamam işe dondum artık vaktim kalmadı.Tamda bununla ilgili yazı yazmıstım ben 3-4 ay gibi bir sürede bol su ve yürüyüsle toparladım tabi yeme içmeye de dikkat etmek gerek :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklisin. bende ilk dogumumda 6 haftada toparlamistim. Simdide normal dogum oldugundan baya bir kilo gitti,azi kaldi ;) ama 2.dogumda tecrübelilerin dedigi gibi alt göbek daha belirgin :P spor sart. ama gider,sorut etmiyorum ;)

      Sil

Yorum Gönder