Güne Güzel Başlamalı (İnatlaşan Çocuğa Rağmen)



Bu sabah büyük kızımı anaokuluna bırakıp, küçüğümle ilgilendikten sonra doyurucu ve sağlıklı bir kahvaltı yaptım. Mantarları yıkayıp (evet yıkadım!) kekik ve karabiber serpip fırına verdim. Mantar gerçekten doyurucu, denemenizi tavsiye ederim. Şimdi uyanmasını bekliyorum, beraber yürüyüşe çıkacağız.. (Yürüdük geldik bile)
Büyük kızım bizi hala zorlamakta. İnanılmaz inatlaşıyor. Yapma denilen herşeyi yapıyor bu aralar :(( . Gerçekten zor. Düzeni oturttuk diye seviniyoruz derken büyüğüm huysuzlukta tam gaza basar oldu.Sürekli ağlamaklı ,çığlıklarıyla kulaklarımızın pasına takmış durumda. Beyin yorgunluğu bedeni de mahvediyormuş :PP 
Yürüyüş, spor beni bu anlamda kurtarıyor. Tekrar enerji yüklüyorum, hem bedenim hem de beynimi sıfırlıyorum, yeni çığlıklara yer açıyorum yani :))
Tabak: Anneannem´den
Mantarlar : Pazar´dan :))

Yorumlar

  1. Öncelikle yeni meleğiniz hayırlı uğurlu olsun Allah iki bebeğinizden yana sizlere hep hayır ve güzellikler yaşatsın.Sizi uzun zamandır takip ediyorum.Yuzume her zeytinyağı sürüpte buhara tuttuğumda siz aklıma geliyorsunuz.Veya nefis portakallı kurabiyenizde,fırınlanmış körlük kırmızı biberinizde...Sizden çok faydalandım ve hayata dair yazılarınızı zevkle okudum.Hatta şeyde Coşkun diyetlerini yayınladığınızda insanlar defalarca aynı soruları sorarken sessizce 3 günde 3 kilo prog.uyguladım.uzun süredir diyette olan ve bir türlü 60ın altına inemeyin bünyem 57.5 u gördü-bunun için ayrıca teşekkür ederim-çok sosyal biri değilimdir yazmak bu güne kısmetimiz.şunu söylemek isterim ki başarıcağınıza yürekten inanıyorum.Hatta 57.5ta takılan bünyem için-yine-motivasyon kaynağı olacaksınız.Sabah klasik kahvaltıdan vazgeçemesemde kendimi yeniden toplamam için çok iyi bir vesile oldunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Insallah hepimizin evladini..Güzel yorumunuz icin cok tesekkür ederim, beni gercekten cok mutlu ettiniz. <3

      Sil
  2. Sizin şu diner cancelling çok kafama yatıyor inşallah istediğim kiloya düşersem hedefim o.Uzuuun zaman takip edip hiç yazmayınca böyle oluyor demekki kusuruma bakmayın.Ayrıca sizin nezdinizde şeyde Coşkun'a da teşekkür ederim.Aslıhan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estafurullah ne kusuru. Insallah dilediginiz gibi olur ;) Sevgiler

      Sil
  3. Tipik kıskançlık sendomu. Tabağa bayıldım tabağın içindeki mantarların içindeki dizilişine de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) cok tesekkürler.. evet bugün pedagog arkadasimda öyle diyor, ama zor,yani teoride tamam normalde,pratikte bu sürekli olunca, insan gercekten yoruluyor.. hayirlisi olsun

      Sil
  4. Afiyet olsun ve de kolay gelsin arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim Fadisim,umarim sizde iyisinizdir. Kücük prensini öp benim icin <3 <3

      Sil

Yorum Gönder