Elif Bebek Dünyaya Geldi


Güzel kızım, pamuğum hesaplanan günden 4 gün önce,yani 26.08.2014 sağlıkla dünyaya geldi. İnstagram'dan dua dilemiştim, ve güzel takipçilerin,annelerin dualarıyla 2.5 saatlik maraton sonrası normal doğumla aramıza katıldı. 
Şu anda alışma sürecindeyiz. Hızlı doğumun sancısı da çokmuş : Kimseyi korkutmam umarım ama gerçektende ilk doğumumda normal olmasına rağmen bunda ..neyse sonuçta yaşıyorum :)) ayaktayım ve 8.günde evin altını üstünü getirip tüm dolapları yeniden düzenlemeyi bile başardım.
Büyük kuzum ilk günler biraz zorlandı. Özellikle eve gelenler olunca 'işte ben burdayım' dercesine dikkat çekmek için sesli ve gürültülü davranmaya başladı. Ama şimdi daha iyi. Kardeşini bol bol öpüyor. Bana birşey demiyor, ama babasını kıskandığını belli ediyor. İşin iyi tarafı, bu aralar inanılmaz sarılıp öpüşüp koklaşıyoruz. Bunu tarif etmem imkansız. Herhalde daha büyük bir mutluluk yoktur. Allah dileyen,isteyen herkese nasip etsin.
Doktoruma danıştıktan sonra spora ve Şeyda'nın menülerine başlayacağım. Ama herşey yavaş yavaş, stres yapmadan ve kendimi baskı altına sokmadan yapacağım.
İsterseniz bana katılabilirsiniz ;)

Yorumlar

  1. Hayırlı uğurlu olsun. Allah analı babalı büyütsün ;) Çok içtensiniz. Sizi seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cok tesekkur ederim. Mutlu oldum cok tesekkürler :)

      Sil
  2. Allah analı babalı büyütsün inşaallah, gözün aydın. Bahtı, şansı açık; ömrü uzun ve sağlıklı olsun kuzularının :)

    YanıtlaSil
  3. Allah sağlıklı bir ömür versin bebeğinize ve büyük kızınıza...güle güle büyütün...herşey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir duygu o anlatılmaz yasanır cinsinden :) allah analı babalı büyütsün insallahh

    YanıtlaSil
  5. Gözünüz aydın,sevgiyle büyüsün Elif bebek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, cok tesekkür ederim güzel dileginiz icin. Insallah hepimizin evladi saglikla,mutlulukla büyür

      Sil
  6. Hayırlı olsun bebeğiniz.Analı babalı büyüsün İnşallah...

    YanıtlaSil
  7. Allah analı babalı büyütsün,sağlıkla büyütün prensesinizi :)

    YanıtlaSil
  8. Gözünüz aydin, Allah anali babali, saglikli ve hayirli sekilde büyütmeyi nasip etsin :)
    Darisi benim basima, 34. haftadayiz ve benimde 2.dogumum olacak insallah...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cok tesekkür ederim. Insallah sende bir nefeste saglikla kavusursun. <3

      Sil
  9. Allah analı babalı büyütün sağlıkla uzun ömürler versin gözünüz aydın

    YanıtlaSil
  10. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    Çay Kazanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, yorumunuz beni cok mutlu etti..

      Sil
  11. 2 çocuk annesi olarak duygularınızı çok iyi anladığımı düşünüyorum. Hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz, güle güle büyütün...Kilo vermek isteyen ve Şeyda Coşkun'a gitme şansı olmayan birisi olarak yanınızda olmayı çok isterim.benim için de motivasyon olur.Bu arada ben de bloğuma beklerim...:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim güzel dilekleriniz ve yorumunuz icin. Tabii ki beraber baslayalim, birbirimize destek olalim. Geliyorum simdi ;)
      Sevgiler

      Sil
    2. uzun zamandır goremıyordum sızı , meger se bır bebiş beklıyormussunuz , allah analı babalı buyutsun , omurlu olsun Elif bebek

      Sil
  12. Sağlıkla büyüsün ufaklık:)

    YanıtlaSil
  13. hayırlısı olsun :) Allah analı babalı büyütsün :) Rabbim bana da nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cok tesekkür ederim. Insallah, insallah size de nasip olur <3 <3

      Sil

Yorum Gönder