Doğum Sonrası Şeyda Coşkun'la Fit Olmak İstermisin?



Başlık çok iddialı oldu :9 :)) 
Umarım büyük bir şevkle motive olur ve bana katılırsınız.
Doktorumun da izni ile, Şeyda'nın ve doktorun önemsediği belirli kan değerleri sonucunda tekrar Şeyda ile çalışmaya başlıyorum. Gerçi sağolsun hiç bir zaman elini çekmedi, desteğini esirgemedi ama gebelikte biliyorsunuz sürekli dinlenmek zorundaydım ve bu beni yeterince yormuştu. Gerçekten yan gelip yatmak adamı hasta ediyor :P
Sonunda bunlar geçmişte kaldı. Şimdi önümüze bakıyoruz ;)
Benim kan değerlerime göre hazırlanan listeler var, siz Şeyda'nın internette de bulabileceğiniz, Posta gazetesinde yayınlanan birçok listesini bulabilirsiniz.

İstediğiniz listeyi seçin, nerden başlayacağınıza siz karar verin. Buna ben karar veremem. Bu tür sorular geleceği için şimdiden yazmak isterim.
Ve en önemlisi doktorunuza danışın. Bildiğiniz bilmediğiniz rahatsızlıklarınız olabilir,bu listeler genelde sağlıklı, tüm değerleri normal olanlar için.
Sağlıkla ilgili soruları da cevaplayamam, sadece birbirimizi motive edebilir,destek olabiliriz. Çünkü ben uzman değilim, doktor değilim. Kendi bedenim için doktorumun ve Şeyda'nın desteği ile yola çıkan biriyim..
Bundan önce en önemlisi doğru ayakkabı seçimi:
Burayı mutlaka okuyun: DOĞRU SPOR AYAKKABI SEÇİMİ
Ben Şeyda Coşkunla çalışmak istiyorum diyorsanız ŞEYDA COŞKUN İLETİŞİM BİLGİLERİ BURADA..

Mutlaka okuyun bu bilgileri.. Okumak işin 30%. u. Okudum diyor sonra cevabı yazının içinde olan sorular geliyor mesela. Veya okudum diyor ama okumadığı belli.  Bu sadece size zarar verir. Eksik bilgiyle yola çıkmamanızı isterim.
Dr. Ayşegül Çoruhlu'nun kitaplarını okumanızı tavsiye ederim. 'Tokuz ama Açız' , 'Alkali Diyet' ..

Beni instagram hesabımdan takip edebilirsiniz. Telefonla gün içerisinde daha sık bakabiliyorum.

Birşey daha eklemek isterim: Şeyda sonrası mutfağımı tamamen değiştirdim. Kepekli pirinç/makarna, şeker yerine agave şurubu, az yağlı, kızartma yerine közleme ilk aklıma gelenler. Tabii ki kaçamak yaptım, fakat genel anlamda değişim şart. Bunun için Dr.Ayşegül Çoruhlu'nun kitaplarının faydası büyük..
Öncesi ve sonrası fotoğraf gelicek. Şimdiden haber veriyorum ki, bu hafta doktorunuza danışma imkanınız olsun ;)

En son da bu yazıyı okumanızı tavsiye ederek yazımı bitiriyorum ;)
Güzeli huzurlu ve mutlu bir hafta olsun !

Yorumlar

  1. Basarili olacagina eminim👏👏👏👏👍👍👍👊👊👊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder