Karaca Home

Dün Karaca Home'dan içeriği kadar dış tasarımına da hayran kaldığım bir paket geçti elime.


Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Hastane öncesi bana moral verdikleri, beni heyecanlandırdıkları için.

Birbirinden güzel, kaliteli ürünlerin yanı sıra beni en çok etkileyen 2 şeye daha değinmek istiyorum.
Tamamen profösyönel, saygılı ve zarif dialogları,
ve aynı şekilde profösyönel web tasarımı..
Bu maalesef olağan birşey değil. Sıkça yüz göz olmaya çalışan,laubali mailler geliyor.
 Bundan hiç hoşlanmıyorum. Ve buna özellikle dikkat ediyorum.
Karaca Home takdir edilmeye değer bu konuda.
Hem kaliteli, görsellikte kaleyi içten fetheden (ki evet ben bayılırım bu tarza), hem düzgün, seviyeli,ne dediğini,ne yaptığını bilen bir şirket.
Çocuklarımızı da unutmamışlar..
Aslında her zevke hitap eden ürünler var.
Daha fazlasını
web sitesinde
bulabilirsiniz..
Bilgisayarınızın sesini açın. Hem gözünüze hem kulağınıza hitap eden bir sayfa sizi bekliyor..



Yorumlar

  1. Desenlerine bayıldım , güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok guzeller. Bi iki marka konusunda kararsoz kaldim ama karaca home ilk tercih olacak.gibi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder