Mucize Lezzetler Refika Birgül

Aslında bu programa birkaç gün önce tesadüfen internette tarif ararken rastladım. Bana biraz Jamie Oliver ' in Programını anımsatsada, kendine has tarzı ile çok sempatik buldum. Sanırsam NTV 'de yayınlanıyor Programı. Siz biliyormusunuz Programı? Nasıl buluyorsunuz? Biz hala kızımın ayakta olduğu zamanlarda (tüm baskılara rağmen! :) ) TV yi açmadığımız için ne var ne yok bilmiyoruz. Bunun avantajı hem daha fazla vaktinizin olması, hem de daha verimli olmanızı sağlıyor. Ve de insan gerçekten alışıyor. Dezavantajları da böyle programlardan geç haberdar olmak..
Neyse konuyu fazla dağıtmayalım ;)
Birde programın başında çalan Caroline Smith'in And the goodnight sleeps kızımın çok sevdiği bir parça. Duyduğu yerde durup mırıldanarak ve dans eder gibi sallanarak eşlik eder. Onu duyunca hemen geldi yanıma sokuldu. Baktım ki, gördüklerini sayıyıyor: 'Un, mumuta,' gibi hadi bakalım beraber izleyelim dedim.
Ben yaratıcı tariflerini çok sevdim. Kızımla koltuğa uzanıp battaniyeyi de üzerimize çekip yeşil çay eşliğinde eski bölümleri izliyoruz. Onunda heyecanla izlemesi beni çok mutlu ediyor. Şimdiden mutfakta iyi bir ikili üçlü olduk zaten. (Bakınız: )

Eski bölümleri bitirince yeni bölümleri mutlaka yayınlandığı zaman NTV'den izleyeceğiz. Artık bu kadar da olsun değil mi? ;)
Önümüzdeki zamanlarda sırasıyla not ettiğimiz tarifleri deneyeceğiz. Denediklerimi mutlaka paylaşacağım.
Herkese iyi geceler, ve güzel bir haftasonu diliyorum ;)zzZZzzZz..


Fotoğraf Kaynak
: Mucize Lezzetler
Refika'nın Mutfağı

Yorumlar

  1. Hiç izlemedim bu programı ama merak ettim doğrusu, bizde de tv açık olmadı uzun süre şimdi beğendiğimiz çizgi filmleri birlikte izliyoruz. Güzel prensesi öp lülelerinden:)

    YanıtlaSil
  2. NTV bizim 1 nümerolu kanalımızdır. Refika ve Vedat Milor ise bir kaç senedir haftasonu kahvaltılarımız veya brançlarımızın veya öğle yemeklerimizin en güzel arkadaşlarıdır. Sanırım Refika'nın 2.senesi, Vedat Milor'un ise mazisi daha eski ve bu sene formatı değişti. Refika hakikaten çok sıcak ve heyecanlı bir arkadaş. Yaptığı yemekleri bazan deniyorum, bazan "içine bi ben kaldım girmedik, bu yemek güzel olmayacak da ne olacak" falan diye ekranın bu tarafından laf atıyorum:) Refika ayrı bir havası olan çok cici bir hanım. Ellerini kollarını sallaya sallaya anlatırken zannederim hepimizi hipnotize ediyor:)

    YanıtlaSil
  3. ben hiç kaçırmam.izlediğim tek yemek programı diyebilirim.refika monoton anlatmıyo kendi neşesinide yemeğe katıyo eğlenceli oluyor.hatta eşim bile refikayı aç da bakalım diyor:)
    yaptıklarınıda kuzguncukdaki boğaz manzaralı terasında afiyetle yiyor:) insanın içi gidiyo:)

    YanıtlaSil
  4. Refika benim de bu aralar fark ettiğim biri.Geçen gün bir programda rastladım doğal ve samimi.Yaptığı iki tarifi hemen denedim.Diğerlerinide internetteki adresinden tek tek inceliyorum.Bir de yaptıklarını çok değişik bir şekilde sunuyor evinde gibi.Kitabını da en yakın zamanda almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. denk geldiğimde izliyorum ve bayılıyorum bu kadına, özgüvenine ve yaratıcılığına..hemen bişiler yapıyor bikaç malzeme ile, ilginç, bi anda hadi bizde yapalım-deneyelim diyoruz, ama program bitince unutuyoruz:))

    YanıtlaSil
  6. Ben çok severim Refikayı
    anlatımını ve profosyonelliğini pek bir takdir ederim
    ve aynı zamanda bu kadar sempetik olmasıda takdirlik
    Ntv de pazar öğleden sonra yayınlanıyor genelde pek izleyemesemde tekrarlarını pek kaçırmamaya çalışıyorum .
    sizede iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  7. Fazlasıyla doğal ve rahat tavrıyla dikkatimi çekmişti benim de. Farklı tarifleri ve hoş sunumları takdire şayan.. İzlerken hemen mutfağa koşasım geliyor :)

    YanıtlaSil
  8. pazar günleri mutlaka denk gelmeye çalıştığım :) gelemezzsem netten izlediğim(hatta dün 2 saat eski bölümlerine bir daha baktım ) eğlenceli yemek programı.! kendine has tarzıyla bence ballandıra ballandıra yemek yapıyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder