Eski Dolaplardan Çocuk Mutfakları / DIY Kids Kitchen - 2



Bu Çocuk Mutfaklarına bakmaya doyamıyor insan, bende zamanım elverdiğince paylaşmaya çalışıyorum. Bu serinin bir son yazısı daha gelicek. Şu aralar griple boğuşuyoruz, ve kardeşimi evlendiriyoruz :) Dün nikahı vardı, haftasonu düğünü. Ne çabuk büyüdü inanamıyorum. Sanki daha dün gibi bebek arabasında gezdirir, oyuncak bebek gibi oynardım :))
Darısı isteyen herkesin başına. Güzel bir gün diliyorum..


Momentan bin ich durch die Erkältung und der Hochzeit meines Bruders ziemlich zeitlos. Daher hatte ich kaum Zeit selbst etwas zu machen. Aber diese Kinderküchen musste ich unbedingt mitteilen. So viel Kreativität verdient großes Respekt und Begeisterung. Ein letztes Post mit dieser Serie wird noch folgen. Bis dahin alles Liebe ;)

Yorumlar

  1. Eski dolaplarımızdan çocuklara bu dolapları yapmak çok güzel bir fikir. Birde geniş bir çocuk odası varsa...
    Paylaşım için sağol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük dolaplarla da yapılabilir. Rica ederim

      Sil
  2. Mimlendiniz:)
    http://annelerevecocuklarinaozel.blogspot.com/2013/02/suyun-guncesi-beni-mimlemis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimi aldım, yarın cevaplayacağım ;) teşekkürler

      Sil

Yorum Gönder