Eskilerden gelsin -- Tarhana yapimi, Bulut Ekmek, Portakal Sirkesi ve..

Her Mevsim yapılabilir: Adım Adım Kuru Tarhana Tarifi


Bu tarhanayı hatırlayan var mı? 
(Başlıkların üzerine tıklayınca yazılara ulaşırsınız)
Yaman zaman tam 6 yıl geçmiş üzerinden. Bu 6 yıl içerisinde neler geçti peki?


İkinci kızım büyüdü seneye okula başlıycak,tekrar akademiye döndüm,
taşındık,bir sürü yeni insanlar tanıdık,bazı akrabaları özellikle hayatımızdan çıkardık :)


Büyüdük, olgunlaştık ve şimdi yaşam daha tatlı, an daha değerli, hisler daha yoğun yaşanıyor. Ölümler daha çok etkiliyor,senden olmasa da..Dünyayı değiştirmek veya adaletsizliğe karşı savaşma isteği yerine, iyi insan olma çabasıyla kıyısından hayatın yürüyoruz. Kısaca bizde haberler böyle :)



Sizler nasılsınız?


Bu  da 2017 den :) , blog yazısı ise burda:

Unsuz Sekersiz -BROWNIE KURABIYE-Yok Böyle Bir Lezzet - Kızım

____________________________________________________________

Gelelim Bulut ekmeğe. Bu tarifi Ocak'2016 da paylaşmıştım. Yabancılardan aldığımız
hatta bunu blog yazısında da paylaşmıştım burda: Oopsie Bread Nedir, Nasıl Yapılır? Unsuz Ekmek Tarifi (Glutensiz) 
Bizim insanların hala ben buldum gibi paylaşmasını, mahçup ve hayretle izliyorum.
İnsanların harika bir tarif bulmuşsunuz demesine, teşekkürler demelerine falan :)))
Neyse..Biz kendimize, kişisel eğitimize, üretmeye öğrenmeye devam edelim ;)


Ve gelelim sessiz bir günde paylaştığım Portakal Sirkesi Çok Kolay - (Sirke Nasıl Kurulur?) tarifine ;)


Bu aralar sirke, sauerkraut (tarifler kanalımda mevcut), fermente yiyecek dolu evde. :)
Özellikle Fermente Zencefil Limonatası bizim evde inanılmaz tuttu. Limonlusunu da yaptım. Umarım kışı hastalıksız, minimum enfeksiyonlarla atlatırız.
Hepimiz, herkes.
Sağlıkla kalın, arada bir selam verin ;)



Yorumlar

  1. pek çok sirke yaptım. Ancak portakal sirkesi denememiştim. çok teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder