Hayattan Hikayeler


Sabahlari ise giderken ve dönerken de her zaman radyo dinliyorum. Bu benim dünya ile iliskimi kuran en ciddi bağ. Birkac gündür dalginim. Olumsuz bir haber aldim. Tam mevsimine uygun. Üzüntüme Ekimin hüzünü karisinca kendimi kurumus bakır yapraklarini kaybeden agac gibi hissettim. Yapraklarim rüzgarin kucagina düsüp uzaklara savruluyor.
Izlemekten baska carem yok. Böyle iste..Sonra, buna da sükür diyorum. Yüregimin yarasina basmadan kıyısında yürüyorum bu aralar. 
Kitap okuyorum. Yaziyorum. Bunlar sorunlarin üzerinden yürüyebilecegim köprülerim oluyor böyle zamanlarda.
Derken bugün radyoda gergin siyaset haberleri yerine bir insanin hayat öyküsünü dinledim. Masal dinlemedim. Bu insan külkedisiyken prenses olmamis. Gayet gercek hayatta,gercek sorunlarla bogusan biri. Üst üste geldi diye bazen kendimizi inandirdigimiz,aslinda bitmeyen sorunlarla bogusuyor.Birgün iyi birseyler oluyor,bazi engeller ortadan kalkiyor. Sadece bazilari ama. Sonra bu iyi seyler üst üste geliyor. Iste tam burada dinliyoruz. Siradan bir hayat,üst üste gelen sorunlarin aksine,güzel tesadüflerin yasandigi,kücük mutluluklarin olusmasiyla devam ediyor. Bu öykü ışığım oldu. Çok mutlu oldum. Hayat böyle iste kızım dedim. Sakin yüregini karartma. Aç şemsiyeni ve yağmurun bitmesini bekle. Başını dik tut. 
Kahveyi teyzem bana yapmisti. Bende size uzatayim isterdim. Beraber icmis olalim 💞
.

Yorumlar

Yorum Gönder