Kinoalı Mantarlı Sebze Yemeği, Kolay Salata - Biraz Sonbahar Sohbeti


Kinoa'yı pilavla değiştirmeyi başardık.  
Artık bunun çeşitli versiyonlarını yapıyorum. 
Aslında buradasevgili Sıla (badeninsekeri.com) tarifini denemek isterken, evdeki mevcut malzemelerle bambaşka birşey ortaya çıktı. :) Benim tarifim burada: TIK TIK .. Siz de kinoa & evdeki malzemerle nefis yemekler yapabilirsiniz.

Zamanım fazla yok ama sıcak yemek yanında salata da olsun. 
Rondoda, çok hafif çekince salatam hazır oldu. Fazla söze gerek yok bunun için. 
Biraz zeytinyağı,limon,tuz ve sumak. Tamamdır.

Şimdi mevimlerden sonbahar. Bu sene geç geldi ama hoşgeldi. Yıllar önce biri bana: 'Gün gelicek sonbaharı heyecanla bekleyeceksin' dese, ' Beni başkasıyla mı karıştırdın?', diye sorardım.
Artık bütün mevsimleri ayrı seviyorum.
Değişen sadece bakış açım. Mevsimler yine aynı mevsimler. Aralık aynı aralık. Yağmurlu ve çamurlu. Şubat aynı soğukları beraberinde getiriyor..
İyi kötü an'lara rağmen:
Şimdi kendimi çok iyi ve huzurlu hissediyorum.
Her yıl öğreniyoruz. Daha fazla sevmeyi, daha sabırlı olmayı kendi bildiğimiz dışında 
farklı alanlarda, araştırmayı, öğrenmeyi. 

Umarım sizlerde iyisinizdir ;)

Yorumlar