Evde Döner Nasıl Yapılır? - How To Make Döner Kebap?

Döner seviyorsanız bu tarifi çok beğeneceksiniz. Biz çok severek yiyiyoruz. Aslında ben
olmazsa aramam belki, ama ailemdekiler, özellikle gençler çok seviyorlar. Tadı dışarıda satılanlardan daha iyi ve içinde ne olduğunu biliyoruz. Dilediğiniz gibi baharat ekleyebilirsiniz. Bence temel baharatlardan biri ise kekik. Ben kepekli lavaş ekmeğine sarıp tüketiyorum. Baget, pide, veya dilediğiniz ekmeğin arasına bol yeşillik,kornişon turşu,isterseniz eşim gibi patates kızartması ekleyebilirsiniz. Ben sos olarak cacık sürdüm lavaşıma. Acı sos, veya dilediğiniz sosuda kullanabilirsiniz.
Pek bilinen hamburger sosu da çok yakışıyor: (Mayonez,Ketçap,Sirke,Hardal,Tuz,Biber karışırıyoruz..)


Denerseniz afiyet olsun..




Diğer Sağlıklı Tariflerim için:




Yorumlar