En Lezzetli Ve Sağlıklı Çikolatalı Pudding Nasıl Yapılır? (Raw Chocolate Pudding)

Merhaba umarım iyisinizdir. Ben biraz yoğunum, ama iyiyim. 10 gün önce kan
testi yaptırmıştım. Test sonuçları için doktora gittiğimde açıkçası biraz gergindim. Kısa bir merhaba’dan sonra doktorumun ilk cümlesi : ‘Ne yiyip içiyorsunuz ki tüm değerleriniz bu kadar iyi çıktı’, dedi. Ağzım kulaklarıma vardı mutluluktan.  Bende kefir,smoothie, sebze ve unsuz şekersiz ağırlıklı besleniyorum dedim. Umarım herkes iyidir, herkesin ve sevdiklerinin herşeyi iyi olması dileğiyle bu çoook lezzetli tarifi vermek istiyorum.

Çikolata severlerin bayılacağı bir tarif.
1 y.k. su da bekletilmiş 5 Medine Hurmasını, suyla birlikte kullanıyoruz,
1 yumuşamış muz,
1.5 y.k. kakao
½ bardak fıstık ezmesi ni robotta pudding kıvamına gelene kadar geçirdim.
Üzerine 1 yk. Mascarpone 1 t.k. Akçaağaç Şurubu (bal/agave da olur)
Ve bir tutam tarçın ekledim.
Çoook lezzetli oldu.
Üzerine dilediğiniz malzemeyi ekleyin. Sade de olur. Ceviz/Fındık da olur.
Denerseniz afiyet olsun


Yorumlar