Kitap Yorumu - Kerstin Gier Kitabı (Almanca)

Ben bu kitabı burada nasıl paylaşmamışım anlamıyorum :)
Kerstin Gier, eski türk komedi filmleri gibi güldüren, gülmekten gözlerim(iz)den yaşlar getiren bir kalemi olan yazardır.

Çok çok severek okuyorum kendisini. Ve kesinlikle anti depresan etkisi yaratan, 100% zararsız bir ilaç diyebilirim.
Bu kitabı zaman zaman eşime de sesli okuyarak gittim. O da aynı şekilde tepkiler gösterdi. 
Yazarın bu kitabının türkçesi var mı bilmiyorum. Eğer almancanız varsa mutlaka okuyun. Özellikle yurtdışında yaşayanlar, sakın kaçırmayın derim ;)
Bugün başka bir kitaba başladım. Onu da önümüzdeki günlerde paylaşacağım.

Bugün tarih 15.12.2015 gösteriyor. Bu cuma, yani ayın 18i, dünyadaki ilk cennetim, prensesim doğdu. 5 yıl olucak. ah ah işte burada İlk kez duyurmuştum.. Ne heyecandı..Hala yüreğimde pırpır kanat çırpıyor.. ;)

Yorumlar