Cecilia Ahern - The Time Of My Life - Kitap Yorumu

"..Eğer insan kendine ait yepyeni parçaları aramakla meşgulse, kendini çoktan tamamlamış birisi ile beraber olması muhtemelen zordu.." .
Cecilia Ahern -The Time Of My Life -


Cecilia Ahern'in The Time Of My Life adlı eserini
çok severek 'okuduk'. Okuduk diyorum cünkü sesli okudum ve eşimle gözlerimizden yaşlarlar gelene kadar güldük. Keyifle okunan güzel bir kitap. Yazar benim okul yıllarımdan, ilk eserinden beri takip ettiğim, kalemini sevdigim bir yazar. Kitap hakkında tek eleştirim, sonu birden bitmis gibi oldu: Babası ile olan ilişkisi ve işiyle ilgili sorun havada kaldı gibi.. insan daha iyi bir sonuç bekliyor. Ama mutlaka tavsiye edeceğim güzel bir kitap 
Bitmesin diye bolca oyalandığım satır satır severek okuduğum bir kitap.
Bu arada kızıma bir bere ördüm.
Şurada ki hırkayı tamamen söktüm :/ yeniden başlayacağım. Umarım kısa zamanda başlarım..

Herkese huzurlu, mutlu haberlerin geleceği, sağlık dolu bir ay dilerim. Aralık'2015 barışla, huzurla gelsin ..


Dipnot:
Cecilia Ahern´in aslında sadece bir kitabını okumadım. Fakat blogda nedense fazla paylaşmamışım. Taşındıktan sonra mutlaka tek tek paylaşacağım ;)
Paylaştıklarım ise burada:


Yorumlar

  1. Ne güzel bir etkinliktir o :) Ben de zaman zaman kitabı sesli okurum eşim dinler. Kızına ördüğün bere çok güzel olmuş. Ayrıca bizimle paylaştığın fotoğrafları çok beğeniyorum, sunumlarını, düzenini, çekimini vs. Profesyonelce çekilmiş hissi veriyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim güzel yorumun ve düsüncelerin icin. Fotograf makinam bozuk, sadece cepten cekiyorum. Aslinda profosyönellikten cok uzak, isterdim ama su anda baska telaslarim var :/
      Sevgilerimle

      Sil

Yorum Gönder