Çikolata Krizine Karşı En Sağlıklı Çikolatalı Pudding Tarifi

Biraz önce İnstagram'da paylaştığım bu tarifi buraya da, daha fazla fotoğrafla 
eklemek istiyorum. Bu fotoğrafda ise bitmiş hali var ;)
Bu nefis çikolata için sadece 4 malzemeye ihtiyacımız var ve
 hiçbir malzemeye de gerek yok. Sadece bir çatal işimizi görüyor.

Gelelim Malzemelere:
Sıcak Su

Çekirdeksiz Hurma
Çiğ, şekersiz kakao
Hindistancevizi

Bunu özellikle yazıyorum, sakın şeker vb. tatlandırıcı eklemeyin. Hurma ile bu karışım inanılmaz tatlı oluyor.
Ben bir defasında bitter damla çikolata eklemiştim ama o bile tatlı geldi.
Bunların hepsini çatalla ezerek karıştırıyorum.
Malzemeler göz kararı. Kuru olursa azar azar su ekleyebilirsiniz..
Çatalla karıştırdıktan sonra en doğal görüntüsü böyle..
Burada da ertesi gün tabakta ki sunumla.. Mikrodalga da ısıtarak sıcak veya soğuk yiyebilirsiniz. 
Kesinlikle çikolata krizini kesiyor :)
En azından doğal ve katkısız malzemelerle, gönül rahatlığı ile çocuklarımıza da yedirebiliriz.
Mutlu ve enerji dolu bir hafta dilerim. ;)

Yorumlar

Yorum Gönder