Sinema Sohbet - The Man From U.N.C.L.E.

Bu filmi ne zaman izlediğimi hatırlamıyorum fakat anlatılmaya değecek kadar eğlenceli bir filmi blogda paylaşmazsam olmazdı. :)
Film 60'lı yıllarda geçen Amerikan İngiliz Rus ajanlı, bol aksiyonlu aynı zamanda komik
bir aksiyon filmi.
Anlayamadığım bir şey var: Filme karşı yapılan eleştiriler ve film rejisörüne karşı önyargılı yaklaşımlar. Filmin rejisörü: Guy Ritchie (Madonna'nın eski eşi dersem hatırlarsınız.)
Filme karşı yapılan

sürekli aynı tarz film, kendini tekrarlayan senaryo gibi eleştirilere de katılmıyorum. Kimse eteği yeniden keşfetmedi, tabii ki olucak. Ben Spiderman, Batman gibi filmlerin sürekli tekrarlanmasına karşıyım, fakat eğlenceli ve aynı zamanda yeni yüzlerle ekrana tazelik gelmesinden,
 memnunum. Yeni oyuncuların önünün açılmasından yanayım. Bu arada Rus ajanı oynayan Arnie Hammer nasıl bir karizmadır.Nasıl bir oyunculuk, gerçekten bayıldım. Türkiye'de bir Kıvanç Tatlıtuğ sevdası var, (kendisi sempatik olabilir,  fakat yakışıklı değil bence)
Neyse, adamın yakışıklı oluşu filmin bonusu, diğerleriyle beraber tüm oyuncuların performansını da beğendik.
Hugh Grant gibi büyük oyuncuların yan rol alması, ve genç oyuncuların başrol alması hoşuma gitti.
O döneme ait kıyafetler, arabalar, saç stilleri vs. çok hoşuma gitti. Vintage seviyorsanız en zarif şekilde,abartısız yansıtılmış bir 60'lı yılları görebilirsiniz..
Filmin Türkçe Adı: Kod Adı U.N.C.L.E
Orjinal Adı: The Man From U.N.C.L.E.
Yönetmen : Guy Ritchie
Kostümler :
Şimdi sizi trailer ile başbaşa bırakıyorum. ;)

Yorumlar

  1. ayy izlemeliyim.
    güzel yorumunun dışında ben.. şeyy.. yanii.. nasıl desem, biraz henry cavill hayranıyım da ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka izle, kesinlikle cok eglenceli ;) Henry Cavill ayni su rahmetli, süpermeni oynayan oyuncuya benziyor, adini getiremedim simdi

      Sil

Yorum Gönder