Blog Tanıtımı : Bade'nin Şekeri


Merhaba

size tesadüfen bulduğum güzel bir blogdan bahsetmek istiyorum. Bade'nin Şekeri adlıBlog, kendisini kısaca şöyle tanıtıyor:

Sıla Alkan Türkiye'de yaşayan 31 yaşında, İngiliz Edebiyatı mezunu bir blog yazarıdır. Kızı Bade'ye 3 yaşında Tip 1 Diyabet teşhisi konulduktan sonra, bu tip hastalıklarla yaşayan insanlara yardımcı olmak ve çocukların beslenme alışkanlıklarında fark yaratmak amacıyla "Bade'nin Şekeri" isimli blogu oluşturmuştur. Blogdaki tariflerin tamamı unsuz, rafine şekersiz ve katkısız "gerçek" gıdalarla yapılmaktadır. (kaynak: Bade'nin Şekeri Blog)

Bu güzel annenin takidere şayan mücadelesini desteklemek istiyorum. Eminim çocuğu aynı rahatsızlığı yaşayan birçok ebeveyn vardır. Bu blogun bu ebeveynlere yardımcı olacağını ve güç vereceğine inanıyorum. 
Ayrıca kendim içinde, yararlanabileceğim bir çok faydalı tarifi de denemek için not aldım bile. Takip etmenizi tavsiye ederim. Gıdalar hakkında yaptığı araştırmaları da paylaşıyor. Yakında kitabı çıkacakmış. Bende mutlaka alacağım. 
Hem bu mücadeleyi desteklemek hem de sağlıklı güzel bir kitabın kütüphanemde olmasını istediğim için.
İnsanın çocuğu bir rahatsızlık geçirince, maalesef suçu ilk başta kendisinde arıyor. (Ve düşünün bu ömür boyu var olan bir durum) Bu vicdan azabı insanı yıpratıyor ve bu olumsuz duygu aile hayatına, çocuklara da yansıyabiliyor. Bu blog bu yüzden bence yıkıldığınız günlerde size de ışık tutabilir.
Sırf bildiğimiz tarifleri, tatlı, tuzlu sevdiğimiz yemekleri ve hatta atıştırmalıkları en sağlıklı  şekilde bulabilirsiniz.

Kendisine ve minik meleğine sevgilerimi gönderiyorum..

İşte böyle ;)

Herkese hayırlı huzurlu Cumalar dilerim..



Yorumlar