Sahilde Kafka - Haruki Murakami

Bu kitabı Sergül'ün tavsiyesi üzerine almıştım.  İyi ki de almış, harika bir kitap, 
ustaların ustası bir yazarla tanışmış oldum.
Kitabın konusu bir yana;
İyi bir yazar nasıl olunur diye merak ederseniz cevabını bu kitap'da bulabilirsiniz.


Her cümlesi belleğimde bir film gibi canlanan, en ufak ayrıntıyı bile kelimelere dökebilen ve konusuyla da ayrıca merak uyandıran bir eser.
Şu anda yolculuğum 15 yaşındaki, dünyanın en sert delikanlısı Kafka Tamura ile Japonya'da devam ediyor. Dünya edebiyatının önemli isimlerinden Haruki Murakami ile bende bu kitapla tanışmış oldum. Mutlaka diğer kitaplarına da bakacağım.

Sizin tavsiye ettikleriniz var mı?

(Kitap Yorumu için TIK TIK..)

Yorumlar

  1. Oyle bir yorumlamissin ki fotografa uzanip elime alip okuyasim geldi. Ben 1Q84 e buyuk hevesle basladim hatta yuruyus bantinda cok guzel gidiyordu ama birden SIKILIverdim. Sanirim okumaya devam edebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke uzatabilsem ;) Öyle mi? İnanırım. Benimde çok övülen ama bir türlü ısınamadığım kitaplar oldu. Bazen insanın psikolojisi o kitaba uygun olmuyor vs.. bazen yalnış zamanda yalnış buluşmalar falan, tıpkı insanda olduğu gibi ;)

      Sil

Yorum Gönder