Seni Seviyorum Demek

Bu sabah çok yakınımdan bir telefon aldım.
Bazı insanlar vardır ya, her cümlesi enerji verir, sesi güven verir, iyi gelir. İşte öyle bir yakınımla yine bol kahkahalı bir konuşmaydı bizimki. Her zaman ki gibi.
Biz kadınların yaptığı işlerden biri de 'havadis var mı?' gibi sorular sormak.. Merak işte. Kahve falı tadında cevaplar bekliyoruz..
Sınıf, dil, ırk farketmeden yaradılış denen, hani işte bizi bir kılan ,bizi kadın yapan en belirgin özelliklerden biri.. (Bu cümleyi yazdıktan sonra aklımda histerik bir biçimde haykıran bir ses :
'Hepiniz aynısınız!' .. Evet erkekler de kadınlar da aynıyız. Tıpkı çocukken hepimiz prenses veya spiderman, sonrasında hostes veya pilot, hatta gizli ajan jamies bond 007 olmak istediğimiz gibi..)
Neyse ordan burdan konuştuk, dinledik, gülüştük. Tam da kapatmadan aklına geldi.. Beni uzun süre meşgul eden bir konuyu anlattı. 
Yıllardır küs olan çok yakın iki akraba vardır, herkes bilir çevremizde. Adam sonunda dayanamayıp aramış ve 'Seni Seviyorum..  ', demiş hıçkırıklarla ağlayarak.
'Seni seviyorum, hem de çok seviyorum, yeter artık ya yeter, gel!', demiş.
Ve yıllardır, o adamın adını duyunca bile kötü bir şövalyeye dönüşüp ağzı ateş dolu 'ASLA!' diye hırlayan (tabir için afedersiniz ama, görseydiniz eminim hak verirdiniz) kadın, sadece bu bir cümlenin ardından ertesi gün uçağa atlayıp o adamın yanına gitmiş. 
İnsan ruhunu ve bedenini yerinden oynatan bu duyguya dokunamıyorsun belki ama gücü seni hiç beklemediğin bir anda talan edebiliyor..
Kalbin kırıkken bile bir gün birine 'Seni Seviyorum', diyebilirsin. Zamanını yitirmeyen tek ölümsüz duygu sevgidir. Bunu anlamak içinde iş içten geçmiyor asla..
Yani: Sevmek, sevilmek, severek yaşamak güzel birşey...

Mesela bazen ben, bazen haksızlığa gelemeyip de içimden taştığım anlar olur. Dışarı vurmak isterim. (Eskiden olduğu gibi.) Ama bir an durur ve en üst fotoğrafdaki gibi, içimden gözlerimi kapatıp, geçicek derim.. 
Geçicek..
Bir yalnışı ilk defa yapmak tecrübedir, ikinci defa yapmak bir hatadır. Aynı hataları yapmamak için bazen bir es yeterlidir..
Yılların bana öğrettiği en güzel şeylerden biri sabır diğeri ise bazı şeyleri halk tabiriyle 'yutmak / es geçmek' ..
Şimdi olmasa da yine seveceğim demek yeterli.. Yani tek kelime: Sevmek..güzel bir şey..


..
Bunlar da İlgini Çekebilir




Foto kaynak:pinterest

Yorumlar