Kolajen Çorbası Tarifi ;)


Günaydın diye yazdığıma bakmayın. Kalkalı çok oldu. Çocukları ve işlerimi halledip ekrana oturmam zaman alıyor. 

Dr. Ayşegül Çoruhlu'nun İnstagram sayfası en severek takip ettiğim sayfalardan biridir. Mutlaka tavsiye ederim. Verdiği faydalı bilgilerin yanında eğlenceli ve alkalik yorumlarda kaçırmadan okuduğum bir köşe yazısı tadında.
Çorba kısa ve öz:
Kemik, su, :) = kolajen. (detayları hocanın ig sayfasında)
ben kemik su, minik doğranmış havuç, karabuğday ekleyip pişirdim. Biraz evde ne varsa durumu oldu.
Tabağıma ince denmez buna ama kıydığım maydonozu serpiştirdim.
Ayrıca soğuk algınlığına da birebir.
 8 aylık kızıma da yedireceğim için tuz ve karabiberi sonradan ekledim. Sonra biraz limonun suyunu ekledim. Ve tabii ki sarımsak. 
Ayrıca şu şekilde de harika oluyor. Kuzu incik, patates,sarımsak,tuz,karabiber. 
Ve yakıştırdığınız hangi sebze,bakliyat, hepsi nefis oluyor.
Nohut&Et
Pırasa & Nohut & Et
yani say say bitmez.
Afiyet olsun ;)

(Son yazıma gelen güzel yorum ve mailler için çok teşekkür ederim)

Yorumlar

  1. Merhaba

    Böyle kemik suyuyla yapılmış çorbaları ben tutturamıyorum ya suyu fazla geliyor yada kemik suyu baskın oluyor içemiyorum. Bi formülü var mıdır?

    Buarada benimde artık blogüm var takip etmek isterseniz mutlu olurum.

    sevgiler,
    http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      inanın hep göz kararı yaparım. Ben suyu az ekler, kemik suyu baskın gelince de azar azar su eklemenizi öneririm.
      Tabii ki gelirim. Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder