Kitchen İdeas - Mutfak Fikirleri

Taşınmaya çok az kaldı. Bazen sık sık bazen ara ara ev tasarımlarına bakıyorum.
Aslında aklımızda, ve çok şükür aynı fikirdeyiz eşimle, belli bir tasarım var. Şöyle ki : şimdinin aksine bembeyaz duvarlar, ve az mobilya istiyoruz.
Benim en sevdiğim oda ise mutfak.
Orada da istediğimiz  aynı şekilde: az olsun. Gerçekten kalabalıktan bıktık. Evin yüksekliği 4metre olucak. Pencerelerde  üst fotoğrafdakine benziyor. Yerlerin parkesini bu şekilde istiyoruz.
Ve kesinlikle üst dolaplar olmayacak. Odayı daraltıyor ve boğuyor. Raf olması odayı daha ferah tutuyor.
Mutfak da eskisinin aksine beyaz olacak. Çünkü ufak objelerle bile renk katıp farklı bir görünüm, bambaşka bir hava yaratmak mümkün..
Baksanıza bir tabak meyve, veya bir saksı fesleğen bile nasıl renk katmış..
Raflara bakıyorum..
Rengarenk fayanlarda çok hoş duruyor fakat,
1. bıkmaktan korkuyorum 2. yukarıda bahsettiğim, ufak renkli objelerle farklı bir hava yaratma olayı da biter sanki..
Yukarıda görmüş olduğunuz porselen lavabo eski mutfağımda var, ve görüntü çok hoş olsada kesinlikle tavsiye etmem. Çünkü tabak, borcam ne varsa kırıyor. Bırakın sert bir şekilde içine koymayı bazen ufak bir dokunmayla yanda götürüyor tabağı,çanağı..
Bir de mutfak masası var. Onu da bir daha ki yazıya bırakıyorum. Hayaller böyle, bakalım gerçekler nasıl olucak. Yani tam böyle değil ama 'beyaz' ana tema diyebilirim.





Yorumlar