Sağlıklı & Nefis Bir Tarif

Bu aralar gerçekten yoğunum. Sevdiğim bir yoğunluğun içindeyim çok şükür.
Bugün bahar havası ve eşimin erkenden evde olması ile yürüyüşümüzü beraber yaptık. Şunu anladım: Sırf ben değil biz ailece hızlı yürüyormuşuz. :)) Sonrasından tek başıma 1.5saat daha yürüdüm. Yürüyüş, önceden de yazdığım gibi inanılmaz iyi geliyor hem ruhuma hem bedenime. Ve alışkanlık yapıyor, bağımlılık yapıyor, yürümüzsem rahat edemiyorum.
Bu da akşam yemeğim. Aslında sabah kahvaltısı için uygun bir tarif ama bence her öğün.

Çeyrek bardak yulaf ile 1 bardak suyu pişirdim. Yarım yumuşamış muz vardı kızımdan kalan, onu ezip ekledim. Chia Tohumu, bir tatlı kaşığı bal, ve tarçın. Benim gibi yulaf ezmesini pişmiş ve sıcak sevenlerin seveceği bir tarif..

Herkese keyifli, huzurlu ve güzel günler diliyorum..

Yakında yaptığım röportajı yayınlamayı ümit ediyorum. Kalbimim bir köşesi buralarda ;)

Yorumlar