Karabuğday Yemeği ve Konusu

Günaydın Karabuğdayla tanıştığımdan ve paylaştığımdan beri hep farklı yorumlarla karşılaşmışımdır. Bazıları " çok kötü - nasıl yiyiyorsunuz?" gibi vb. yorumlarda bulunurken
bazılari ise benim gibi severek tüketiyordu. Dün bir rus arkadaşım (bana sağolsun hep 1-2 paket getirir) buradaki organic reyonundan aldığını yiyemediğini, tadının cok kötü olduğunu söyledi ve memleketinden getirdiği ile alakası olmadığını ifade etti. Yani bu kadar zıt yorumların vardır bir sebebi diye düşündüm o an. Arkadaşım bilmeli diye düşündüm çünkü onlar Karabuğdayı akşamdan haşlayıp, yoğurt gibi sarıp kahvaltıda, her öğün mesela yoğurtla, sebzeli ve etli yemeklerde, çorbalarda, etsiz köfte gibi yaparak, yani her şekilde tüketiyorlar. Arkadaşım sırf suda haşlayarak kaşık kaşık tuzsuz muzsuz yediğini bilirim. Bende bu defa ıspanak sapları, karabuğday ve kasaptan çocuklar için hazırlattığim kemikle haşladım. Iyi ki severek yeniyor, sorun yok. işte böyle 😊 Güzel bir gün olsun

Yorumlar

  1. ben de kipdan paketle karabuğday aldım ne işe yaradığını bilmeden....yenilikleri ne olursa olsun denemeye bayılırım..üzerinde greçka da yazıyordu aynı zamanda...olsa olsa rusca ruscadır; arkadaşıma sorarım...yugoslavca romence fln sa da eşime sorarım deyip aldım...tabii ki rusçaymış ve arkadaşıma gösterdiğimde gözleri parladı ve bana salatasından yoğurduna-şeker tuz serpilmişinden çorbasına kadar tüm tariflerini verdi ve hemen hepsi de bizim yemeklerimize benziyor tariflerin...uygulamada çok başarılı tavsiye ederim...ben çok beğendim en azından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklisiniz, benim de Rus, hatta eski Sovyetler Birligi ülkelerinden gelen arkadaslarim öve öve bitiremiyorlar. Dersin ki milli yiyecekleri :)) bende cok seviyorum, yorumunuz icin tesekkür ederim ;)

      Sil

Yorum Gönder