Hayaller

İnsan: bazen , arasıra, sık sık, her zaman, çok ender de olsa : neden hep imkansızı ister?


Mesela şu anda bazen, hayatımı çok sevmeme, ve gerçekten başta sağlıklı olduğumuz için, sahip olduklarım için şükretmeme rağmen şunu istiyorum: Bütün gün yatakta kalmak, uyumak uyanmak. 
İşte tam da bu fotoğraf daki gibi bir oda. Güneşin yatağımın yanına süzülüp başımda sessizce nöbet tutup beni beklemesi, dokundukça ısıtması, tenimi sımsıcak sarmasını istiyorum.
Oldum olası pencereden süzülen doğal yansımaları çok sevmişimdir.
Mesela çok iyi hatırlarım. Dedemlerin yazlığımda benim odamda yatağımın iki ucunde pencera vardı kocaman ve
bej perdelerden şu üst fotoğrafdaki şekilde (biraz daha aydınlık düşünün) içeri süzülen güneşin, tenimi ısıtmasıyla uyanır, o anın tadını çıkarırdım. Sonra da dedecim ve annennemle güzel bir kahvaltı keyfi yapardık biz.  Onlar sabahın erken saatlerinde kahvaltı etmiş olmalarına rağmen benimle tekrar çaya otururlardı. Ne güzelmiş kalpten sevilmek. Çocuk gibi şımartılmak..Kızım bak yıllar sonra evlenir,çoluğa çocuğa karışırsan bu anları çok özlersin derdim..
Ne haklıymışım..
Şimdi ise nerden bilmişim, nasıl o yaşta akıl etmişim diyorum. İyi ki öyle hissetmiş, aldığım her nefesin tadını çıkarmış,yaşadığım her anı doya doya şükrederek yaşamışım diyorum. 
Tıpkı bugün gibi....
Velhasıl bazen olur veya olmaz dileklerim dışında, değiştiremeyeceklerimi bir kenara bırakarak, mutlu yaşamasını bilmişim şükür. 

Not: Bu hayatım çook iyiydi, süperdi demek değildir. Aksine, özlem,hasretin başrolü oynadığı yaşamımda, mutlu kalmasını ve hissetmesini bilerek yaşadığım için şükrediyorum.

Yorumlar

  1. o dipnotu yazmak zorunda kalmak... ne yazık ki... iyi şeyler iyi bakışla geliyor, yoksa dünyanın tepesine otursan da bakışın olumsuzsa olmuyor-olmuyor... ama pek çok insan bunu anlamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle maalesef.. İnsanların karakter yapısı, yaşam tecrübesi ve penceresi farklı olabilir. Ben bendeki 'olduğu gibisi' ni anlatmaya çalıştım tam olarak.. <3

      Sil

Yorum Gönder