Kendimi Lena Hoschek ile Ödüllendiriyorum - Sağlıklı Beslenme Hakkında

Bu defa da geleneği bozmadım (buradan hatırlarsınız) ve kilo verme sonunda kendimi Lena'nın güzel kıyafetleri ile ödüllendirdim. 

(soldaki)

Geçen haftalarda ,listesiz sağlıklı beslenmeye çalıştım. Kendimi tartmak istedim. Nedir hatalarım, zaaflarım, doğru yaptıklarım..


Herşeyin başına düşüncelerimiz geliyor. Yediklerimiz düşüncelerimizi, düşüncelerimiz yediklerimizi belirlerken kendimize nasıl bir yol çizebiliriz diye düşündüm.
Bu kısır döngünün içine çoğu kadın düşüyor.
Kendim için iki şeyi belirledim.
Bir: Hayatta herzaman olumsuz şeyler çıkacak karşına. Birçok kez düşüceksin ve daha nice kez herşey üst üste gelecek. Nedir: Herşey geçicek, yeter ki sağlık olsun. Allah sağlık versin. 
İki : İyi hissederken yemek, kötü hissederken yemek, arkadaşlarla keyifli bir ortamda yemek, dertleşirken yemek, hay anasını her halikarda YEMEK! Bu düşünceden uzaklaşmak isterken beynimde çikolata ve gözlemeler uçuşuyor. Sonra nete bir giriyorum fit bir hatun masmavi gökyüzü ve denizin önünde bembeyaz kumlara oturmuş bana gülümsüyor. Al işte!
Bu düşünceye sıkı sıkı sarılıyorum.
Kumsalda, fit bir kadın ne güzel! 
Kumsalda fit bir ben! 
Ah hayal!
Elimdeki çikolatayı bırakıyorum ve o bir koala yavrusu gibi o kareye sıkıca tutunuyorum.
Etrafımda uçuşan tatlı dallarına elimi uzatmadan o düşünce ile devam ediyorum.
Hayalim hedefim oluyor.

Şu anda 38 bedenim.  Gömlekte 40. Hedefim Gömlekte 36!

Başarırmıyım. İstersem başarırım.

Başarırız.

Geçen hafta 7 günün 6 gününde 1-2 kare bitter çikolata yedim. Günde 1 - 2 defa soya sütlü, şekersiz kahve içerim. Bunlar benim zaaflarım. 

Geçen hafta : Ekmek türü hiçbirşey yemedim. Bol sebze yedim. Karbonhidrat 2 kuru patlıcan dolması ile kapadım.
Muzlu yulaflı pankek yedim 2 adet. Günde 1 saat tempolu yürüdüm. Ama sebzesini iyi yedim.

Ve iki kilo gitti zorlamadan. Öncesinde giden yaklaşık 12 (14dü 2si geri gelmişti :) ) kilo var bunu unutmamak lazım..

(Dr.Ayşegül Çoruhlu Alkali Beslenme tarzı , benim de doktorumun yıllar önce tavsiye ettiği şuna : TIK TIK..bir göz atın) 



Yorumlar

  1. Cok guzelmis..gule gule giyin....bende son gunlerde diyetsiz az yiyerek zayiflamaya calisiyorum, zira diyet listelerinden gina geldi..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder