Bohemian Fashion, Özel Duygular, Nedenler, Falan Filan

Yıllar içerisinde renk, tarz,stil zevkleri değişime uğruyor;

Asla asla dememeli demiş ya büyüklerimiz, ne doğru bir laf.
Bu tarzı, alta kot pantolon ile kombinlemeyi her zaman sevmişimdir,
zaman zaman uzaklaşmış olsamda..
Şimdi tekrar dönüş yaptım. Ve bunun ruh halimle ilgili de olduğunu anladım. Buna biraz da kendi kendimi terapi etme yolu diyorum. Buraya ne kadar yansıdı bilmiyorum ama geçen Mart /Nisan 'dan beri zor bir dönem geçirdik. Yeni taşınan komşularla ilgili vesaire.. 
Yeni ev bulamamak, istemediğin yerde (evi ve oturduğum semti kaybetmiş olmayı geçtim) hapis gibi eli kolu bağlı yaşamak ruhumu daracık kafes içinde yaşamaya mahmuk etti sanki..İstedim ama  karnım burnumda seyahate çıkmamı yasakladı doktor. Bir yere de gidemedim..
Bu tarz, dışarıdan belli olmayan ama içimi daraltan sıkıntıma merhem gibi geldi.. 
Herkes kendi yolunu bulmalı. Yeter ki iyi olmayı seçsin insan.. 

Takılar, 2.fotoğraf dışında diğer fotoğraflar : Eco Design Project


Yorumlar