2 Kitap , Sağlıklı Bir Tarif (Irwin Yalom / Susanna Tamaro)

En son Irwin Yalom'un -Annem ve Hayatın Anlamı- kitabını okumus, uzaktan ailem gelince, uzaktan ailem gelince kitap hakkinda düşüncelerimi paylaşamamıştım. Kitapta o kadar çok altını çizdiğim oldu ki. Eger sizde psikoloji ile ilgileniyorsanız bu kitap kesin bir zenginlik katıyor okuyanlara. Baska hayatların penceresinden bakmaya,anlamaya yardimci oluyor. Benden uzak hayat da olsa, insanı anlamak, hislerini bilmek, onumuze cikan bazi davranislari tuhaf, bize yabanci gelen insanlara karsi daha sabırlı olmayı öğretiyor bence. Cok uzatmadan bu kitabı arkasinada bol bol not yazarak bitirdigimi soylemek isterim.#SusannaTamaro nun bu cok eski kitabi annemin kütüphanesinden bana kalan.. okumus olabilirim yıllar once. Su anda hatirlamasamda okumaya baslayinca anlayacagim. 


Yarım bardaķ yulaf ezmesi,1t.k. keten tohumu, 1y.km kabak çekirdeği, yarım muz. (diğer yarisini büyük kuzum yedi 😁) 1.5 bardak su. Muz haric diger malzemeleri tencerede kaynattım. 2-3dak. sonra altini kapatip catalla ezdigim muzu ekledim. Tabaga alıp tarçın ve 2y.k. Akçaağaç şurubu ekledim.



Yorumlar