Kitap : Ve O Hiç Bir Şey Demedi / Heinrich Bölll


Zaman nasılda akıp gidiyor. Irwin Yalomun kitabından sonra ara vermek istedim ama olmadı. İçimden birşeyler
dürttü rahat bırakmadı. Eskilere döndüm..12yaşımda okuduğum,daha dogrusu ders de okuduğumuz bu kitap beni o zamanlarda etkilemisti,yine etkiliyor. Herkesin okuması gereken bir kitap. Almanya'da ikinci dünya savaşından sonra yahudi komsularinin ve arkadasi olan ogullarının başına gelen hikayeyi anlatıyor kitap,hemde bir cocugun dilinden. savaşın,kim olursa olsun sıradan halkın hayatını adım adım nasıl bir anda degistirdigine tanik oluyorsunuz. Cok etkileyici ve sürükleyici bir kitap.. Bunu gecmiste okuyup da bugünlerde savaslara sebep/dahil olan var mıdır, varsa yazıklar olsun dedim kendi kendime.. (yakında diger kitap siparişlerim geliyor) her kitap hem zihine hem de kalbe zenginlik katıyor..en azından ben öyle hissediyorum .. Güzel haberlerle alacağımız enerji dolu bir hafta olsun.. ;)

Yorumlar