Kabak Makarnası - Diyet - Zoodles

Nefis bir Kabak Makarnası 'hem sağlıklı ve çok lezzetli' tarifini paylaşmak istiyorum. Blogda paylaşmayı unutmuşum sanırsam :P

Öncelikle aşağıda eklediğim fotoğrafdaki gibi çekip kaynar suda 2-3 dakika bekletiyorsunuz. Tamamen çiğ de yiyebilirsiniz. Üzerine zeytinyağı, yağsız tavada rengi dönene kadar kavurduğumuz fıstıkları ekleyip üzerine parmesan da ekledikmi tamamdır.
Ben domates ve ton balıklı yaptım. Yağsız kıymalı ve domates,sarımsaklı ise tam bir makarna gibi oluyor..
İnternette zoodles adı altında bir sürü tarif bulabilirsiniz. Bende zamanla paylaşacağım..
Bu aleti amazon.com'dan aldım. Daha büyükleri de var ama küçüğü hem daha az yer alıyor hem benim için daha pratik. Kabak dışında bir sürü sebzeyi bu şekilde kullanabilirsiniz. Mesela havuç, biber ilk aklıma gelenler..
Güzel bir gün olsun ;)

Yorumlar

Yorum Gönder