Thule Bisiklet Taşıyıcı - Çocuklarla Spor Yapabilmenin Yolları

Bir ay kadar öncesinde iki çocukla, sabahları yalnız olduğum vakit nasıl yürüyüşüme devam edebilirim diye araştırmalara giriştim.
 Eşim sayesinde alanında en iyisi olan Thule markası ile tanıştım.
Bu bir reklam değil, yalnış anlamayın, sadece araştırmalarımız sonucu bu tür taşıyıcıların arasında, kalite bakımından en iyisi Thule 'nin ürünleri olduğuna karar verdik.
Bisiklet Taşıyıcı olarak kısıtlı sanmayın. Fotoğrafda da göründüğü gibi kayak dan tutun, yürüyüş ve birçok spor aktivitelerine uyum sağlayan bir araba. Fotoğrafda ki 2 çocuklu için, tek çocuk modeli de var tabii.

İlla en son modeli en iyisi de değil, ve farklı modelleri var. Biz şu anda markaya karar kıldık, bizim için en iyisi en uygun olana baktık. Uzun uzun test sonuçları, tecrübeleri okuduk. 
Benim kızlarım genetik olarak yaşlarına göre çok uzunlar, bunun dışında benim elime yatkın olan hangisi, hangi modelin ne tür komforu var, katlaması kurması nasıl vb. gibi detayları baktık, karşılaştırdık.
Biz sonunda Thule Chinook 2 - Black 2014 ye karar kıldık. 

Bunun bir üst modeli vardı. Aradaki fark, bisiklet gibi el freni vardı. Ama bu benim için daha kullanışlı, daha geniş (çocuklar büyük ve tabii daha rahat). Benim gibi büyük arabanız olsa da her modeli arabaya rahat girmiyor, bu hem kolay katlanıyor, hem de arabaya sığıyor ;) Yani arabayla seyahat ettiğimizde, çocuklarla uzun yürüyüşler yapabiliriz.
Ve bu modelin sırt kısmı arkaya yatıyor. Yani uyumak istediklerinde arkaya yatırabiliriz. Tek beğenmediğim tarafı ise sadece 2 renk olması. Mavi ve fotoğrafdaki siyah gri. Neden pembe veya kırmızı,bordo yok? :)) 
Benim 2 kızım var ve mecburi siyah rengini aldım. Mağaza yetkilisi siparişi verdi. Haftaya alıyoruz.
Şimdi sizde
ve bahane aramadan yürümeye başlayın & sağlıklı yaşama yolunda ciddi adımları atın ;)

Detaylı Bilgi için:

Yorumlar

  1. Güle güle, iyi günlerde kullanın prenseslerinizle. Allah nasip eder de bebeğim olursa, ben de eşimden söz aldım, bisikletli modellere bayılıyorum. şundan istiyorum:)

    http://tr.aliexpress.com/item/Folding-Parents-Baby-Taga-Bike-Stroller-16inch-mother-stroller-bike-pushing-triwheel-bike/1895833860.html

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder