Smoothie Tarifi -Sıvı Günü Sonucu - Günlük


Şu anda havalardan çok memnunum. Bundan bir 5 yıl önce sorsaydınız 
soğuklardan nefret eder, bana bahar ve yaz yeter derdim.
Ama şimdi soğukları, git gel havaları seviyorum. Hayat da böyle birşeymiş diye düşünüyorum. İnsana sabrı, sevgiyi, affetmeyi öğretiyor. Biraz da tatlı hüzün sarıyor sonbaharda..
:)
Bu nefis Smoothie'nin içinde gripal enfeksiyonlara düşman birçok sağlıklı sebze var.
Diyet yapmasanız bile vücudunuzun direncini artırmak için arada bir için derim.
Sebze suyunu sanırsam Dr.Ayşegül Çoruhlu haftada en az 2 kez tavsiye ediyor. Gerçi ig sayfasında detaylı bilgileri bulabilirsiniz.
Ben: ıspanak,zencefil,portakal,yeşil limon,maydonoz,karnıbahar,tarçın ve yeşil elma ekledim. & su/soya sütü/kefir vb. eklenir. Ben su kullandım. Kızımın bardağına biraz bal karıştırdım.
Dilediğiniz çiğ sebzeyi (özellikle yeşiller ve haşlanmış pancar & zencefil e, tatlandırmak için meyve ekleyebilirsiniz. Yetmezse biraz bal karıştırın)
Afiyet şifa olsun ;)
Buradaki omleti nasıl hazırladığım sorulmuştu:
Ondan önce: Bana  birkaç yıl önce bir akrabam tupperware mikrodalga 'da yumurta pişirme kabı hediye etmişti. Ne gereksiz diye düşünmüştüm.
İyi ki düşünmüşüm de sesli söylememişim. Tükürdüğümü yalamış durumuna düşmekten yırttım yani :) Şimdi seve seve kullanıyorum.
Tarif BURADA.. Diyet dışında sağlıklı beslendiğiniz yeni hayatınızda yanına lor peyniri/peynir, zeytin salatalık domates de ekleyebilirsiniz.
Dün sıvı günüydüm ve 2.4kg gitmiş. Wow dedim kendi kendime. Dün 1er saat sabah ve akşam yürüdüm. Biraz iştahsız olduğum için çorbamı da bitiremedim ama çok su içtim. Durum bu ;)



Yorumlar

  1. Vallahi bravo maşallah size.Ben meyve salatalı kahvaltı çiğ kabak salatalı öğlen yemeği ve köz patlıcanlı akşam yemeğinden sonra 100 gr. bile veremedim.Bağırsak problemim tavan yapmış durumda onun etkisi var ya da vücudum kıtlık tasarrufuna girdi.Ama insan biraz ilerleme görmek istiyor tabii.Son 3 kilo yapıştı kaldı.Benim de inatçı metabolizmam böyle işte.Dediğiniz gibi bu yeni hayat tamam baş üstünde yeri var çünkü bu sadece zayıflamak demek değil.Bu sağlıklı olmak ilerki yaşlarda çıkabilecek sağlık sorunlarına tedbir almak.Bu artıları çocuklarımıza da yaşatmak ve düzelen psikolojimiz ile daha kendine daha fazla güvenen ve huzurlu bir insan olmak.Ama normal undan fırından yeni çıkmış tereyağlı su böreğini ciğer dürürmü hamburge patates kızartması ikilisini hiç mi canımız çekmesin.Veya her davette her seferinde hayır diyebilmek.Sizce bu beklenti gerçekçi olur mu.Siz nasıl başa çıkıyorsunuz.Afedersiniz yine uzun oldu.iyi geceler aslıhan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar Merhaba :)
      ben hiç başa çıkmıyorum, direk dalıyorum :) Yani yiyiyorum. Ama şu anda değil. Yani diyet esnasında değil ama dilediğim kiloya erişince artı eksi 2 kg gidip gelicem, bu dengede arada kaçırsamda başka öğünü veya ertesi günü az yiyerek dengelemeye çalışıcam. Tamamen vazgeçmek olmaz , şahsım adına söylüyorum. Moralinizi bozmayın. Bakın benim dr.um demişti bir keresinde. Duran Metabolizmayı çalıştırmanın yolu: 1gün tıka basa ye, ertesi gün az ye. ;)

      Sil
  2. Cevabınız ne de iyi geldi teşekkür ederim.Karamsarlığım bir anda gitti ne iyi etmişsiniz de bu blogu açmışsınız.aslıhan

    YanıtlaSil
  3. Sağlıkla, neşeyle geçen bir bayram dileğiyle, bayramınız kutlu olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de bayraminiz kutlu olsun. Cok tesekkür ederim.Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder