Bizden Haberler - Diyet- Doğum - Beslenme



Baştan söyliyim yazacaklarımın fotoğraflarla alakası yok, sadece beğendiğim kareleri
yazımın arasına serpiştirmek hem kendi hem okuyanların gözünü gölünü ferahlatmak istedim.
Doğuma 9 gün kaldı. Kızımda olduğu gibi normal bir doğum istediğim için bu hesaplandığı gün gerçekleşmesi gerekmiyor, fakat artık gelsin diyorum. Rahat uyku imkansız,bir beden ikimize dar gelmeye başladı..
 
Sürekli yazdığım ve instagramda'da belirttiğim gibi: diyet falan uygulamıyorum. Şu anda hala Şeyda ve diyet, menülerle ilgili sorular geliyor. Bu sorulara dönemiyorum. Sıcaklar, kendi özel işlerim,evim ve kızımla ilgilenmem zaten enerjimi bitiriyor.
Şeyda Coşkun, Sağlıklı Beslenme, Diyet başlığı altında zaten herşey yazıyor. Soruların çoğuda aynı ve cevapları zaten bu başlıklar altında mevcut. Kimseyle özel ilgilenemiyorum,durumumdan dolayı da Şeyda bana kimseyi yönlendirmiyor.
Doğum sonrası bende mutlaka tekrar başlayacağım. Hem Şeyda'nın listelerine hem spora. Bu yüzden biraz daha zaman istiyorum ;)
Şu anda sadece sağlıklı besleniyorum. Canım birşey çekince yiyiyorum. Sadece genel anlamda az yiyebiliyorum ve tatlı aramıyorum ilk gebeliğimde olduğu gibi.
Doğum sonrası daha enerjik ve gelecek yaza kadar fit olmak hedeflerimden biri.
Şimdilik kızımı,ailemize katılacak 2.prensesimi düşünüyorum.
Umarım fazla kıskançlık, üzüntü yaşamaz ve kardeşine çabuk adapte olur.
;)
İlk gözağrım, doğum ve hamilelikle ilgili tüm yazılara burdan ulaşabilirsiniz: TIK TIK..


Foto Kaynak_pinterest

Yorumlar

  1. Sizi epeydir takip ediyorum,ben şeyda severim.ancak iç savaşlarım nedeniyle psikolojik açlığı yenemeyince başarılı olamadım.hamileliğinizde sağlıklı beslenmeden ödün vermediniz,sizi iradeniz nedeniyle kutluyorum.ben de su an hamileyim.hamileliğinizde taplam kaç kilo aldınız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder