Taviye Ettiginiz Kitaplar



Bu aralar elimdeki tüm kitapları bitirdim. Son zamanlarda genelde yabancı kitapları okudum. Aslında kitap tavsiye etmekten çekiniyorum. Ya çok etkilendiğim yahut çok beğendiğim kitapları paylaşıyorum. Bazen de açıkçası unutuyorum :/ 
Ama neden bekliyorum çünkü, kitapların insanların üzerinde bıraktığı etkiyi merak ediyorum. Bu bir yemek gibi, damak da nasıl bir tat bırakmış, yüreğinde ne gibi dalgalanmalar, hangi iç sesleriniz size seslendi, hangi hesapları yaptınız merak ediyorum.
Birde bu aralar hepimizi üzen yeterince haber var,zaten konum sebebiyle hassas olduğum için beni daha çok üzecek kitaplardan şu aralar uzak durmak istiyorum. Tabii ki yazabilirsiniz, ama bunu da 'istersen sonra oku' gibi not iliştirirseniz sevinirim :)

Fotoğraflar: Kaynak Pinterest

Yorumlar

  1. birine kitap önerisinde bulunma fırsatım olduğunda hemen başucu kitaplarımı sayıyorum :)

    zen ve motosiklet bakım sanatı & lila - robert m. pirsig (yavaş okunan ve felsefe ağırlıklı kitaplar ama dünya görüşüme çok katkısı oldu)
    gezginin oteli & bütün ruhlar günü - cees nooteboom (seyahat, yolculuk, zaman kavramları üzerine; seyahatlere tutkunsanız seversiniz diye umuyorum)
    uçuştan uçuşa & mülksüzler - ursula le guin (ilki fantastik boyutlarda geçen bir seyahatname, metaforlar ve kalbime dokunan öykülerle dolu; ikincisi ise biraz daha günümüz dünya düzenine dair yorumlar, fikirler içeriyor)
    diana - carlos fuentes (okuduğum en romantik eser, kalp kırıcı da bulabilirsiniz o yüzden minik bir uyarı işareti ^.^)
    semiramis - alain paris (babil'in kraliçesinin hayatı, ilham verici olduğunu düşünüyorum)
    yaratma cesareti & kendini arayan insan - rollo may (ilki biraz daha teknik olmak üzere varoluşçu psikoloji kitapları, kişisel gelişim ve hayatımı düzenleme adını okuduğum en en faydalı kaynaklar da oldular bu arada)
    cesur yeni dünya - aldous huxley (okumuş olmanız çok mümkün ama dünya düzeni üzerine çok sevdiğim başka bir eser)

    dilerim sizi tatmin edecek yeni kitaplarla kısa zamanda yolunuz kesişir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim canim <3 <3 hepsini not ettim ;)

      Sil
  2. Dave Eggers- Hızımızı Tadacaksınız
    Su sıralar okuyorum. Oldukça ilginç bir kurgusu var. Tavsiye ederim.:)

    YanıtlaSil
  3. Size , Tess Gerritsen'in Günahkar kitabını tavsiye edebilirim. Okuduğunuz zaman iyi ki okumuşum diyeceğiniz kitaplar arasında olacaktır yani en azından benim için öyleydi okudum ve iyi ki okumuşum demiştim , Adam Fawer'in Olasılıksız kitabını tavsiye ederim mükemmel bir kitaptı benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kitap siparişi listeme ekledim bile.. Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder