Sahur & Kahvaltı Önerileri & Sağlıklı Tarifler

Artık 32.haftaya girmiş bulunuyorum ve gerçekten artık zamanın çabuk geçmesi için dua ediyorum. Aktif bir Çocuk, sürekli dinlen,uzan diyen bir doktor ve beklenmedik koşuşturmaya sebep olan birkaç konu.. Sonra izine gidip whats uppdan sürekli tatil resimleri gönderen sevgili akrabalarım. Ah ah ..
Doğumhaneden fırlayıp dünya turuna çıkmayı düşünüyorum o.O :))

Şimdi ki önerilerim Sahur ve Kahvaltı için.. Ben artık bu şekilde beslenmeye gayret ediyorum. Umarım arada bir düşen motivasyonunuza destek olur ;)


Kekikli Domates 
Avokado
Salatalık Buffalo (Camız) Mozarella
Tost'da kızartılmış biber
Zeytin
Ananas.. 
Mozarella,Avokado ve Domatesin Üzerinden Zeytinyağı gezdirdim.
İsterseniz yanına haşlanmış yumurta veya omlet & kepek/çavdar ekmeği yiyebilirsiniz.

Dr. Ayşegül Çoruhlu Hindistan Cevizi Suyunun bütün gün susuzluk ihtiyacını giderdiğini, hindistancevizinin ise enerji verip tok tuttuğunu paylaşmış.

Gebelikte veya Oruç tutarken mideniz yanıyorsa Kefir ilaç gibi iyi gelebilir. En azından ben çok faydasını görüyorum. Eşim mide yanmasını yoğurt ve yoğurt suyu içerek faydasını görüyor.

Karabuğday'da inanılmaz doyurucu
Mesela sahurda ŞU şekilde tüketebilirsiniz..
Önümüzdeki günlerde mutlaka daha fazlasını paylaşacağım ;)

Yorumlar

  1. Kolay gelsin canım, sıcaklar bunaltıyor tabi, sağlıkla kucağına almanı dilerim. Sevgiyle kal ve prensesi kocaman öp benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim Fadişim. Bizde sizi çok öpüyoruz <3

      Sil

Yorum Gönder