Nefis & Sağlıklı Smoothie Tarifi



Bu tarifi ara öğün olarak içebilirsiniz. Bazen : Ananas yerken dilim acıyor diyenler var, bu şekilde diliniz ne acır ne de yanar ;)
Tarif:


1bardak su /hindistancevizi suyu / kefir (hangisini isterseniz)
1 dilim Ananas
3 dondurulmuş çilek 
biraz limon suyu
1 avuç brokoli
isteğe göre 1-2 yaprak taze nane (bu defa eklemedim)

Hepsini robottan geçirin. İsterseniz buzda ekleyebilirsiniz..
Brokolinin tadını almıyorsunuz. Çok tatlı değil ama inanılmaz ferahlatıcı..
Afiyet olsun..
Diğer Smoothie tariflerini burada bulabilirsiniz ;)

İnstagram'da sıkça soruluyor: Ben Kitchen Aid 'in robotunu kullanıyorum, çok da memnunum. Bu aralar enerjim yerimde. Havalar güzel olunca kalkıp kulaklığı takıp müzik eşliğinde eskisi gibi tempolu yürüyüş yapmamak için kendimi zor tutuyorum :P Az kaldı. Eski günlerime dönmek için günleri iple çekiyorum. Ama daha önemlisi 2.kuzumuzu kucağımıza alacağımız günü heyecanla bekliyoruz. Gelsede öpsek pamuk kollarından,bacaklarından :)
Herkese huzurlu, mutlu güzel bir hafta diliyorum..

Yorumlar

Yorum Gönder