Sağlıklı Ve Lezzetli Bir Smoothie Tarifi

Zamanın nasıl geçtiğini özellikle bu aralar hiç anlayamıyorum. Bir bakıyorum günler haftaları, haftalar ayları kovalamış..
2 gözüm kapalı da olsa bunu mutlaka paylaşmak istedim ;)


Bu nefis Smoothie'nin tarifi bana ait :) 
Denedikçe neler ortaya çıkıyor. Nefis birşey. Kızıma 2 günde bir yapıyorum. En güzeli de onun sevmesi.
Hemen malzemeleri paylaşayım:
1 AvuçIspanak
3-4 çilek
1 küçük muz
2 küp şeker büyüklüğünde taze zencefil
1 küçük haşlanmış mor pancar
Yarım veya 1 bardak hindistancevizi suyu veya normal su
Hepsini blenderden geçirip taze taze içiyoruz.

Ben sabahları içiyorum. Kızım ne zaman isterse yapıyorum. Diyet için, detoks,bedeni temizleme, bağışıklık sistemini güçlendirmek için en sağlam sebzeler mevcut.
Ne pancarın ne ıspanağın ne de diğer tatsız sebzelerin tadını alıyorsunuz. Emin olamayanlar için yazıyorum. Tatlı bir içecek. Meyve suyu gibi içilebilir. İsterseniz daha fazla su da katabilirsiniz.
Afiyet Şifa olsun ;)

Yorumlar

Yorum Gönder