Hayattaki Engelleri Nasıl Atlatılırım..

Bugünlerde yalnız kaldığımda türk filmleri izlediğimi farkettim. Bu benim sorunları çözmemin bir yoludur aslında. Yani kendi kendime terapilerimi Türkan Şoray'lı , Tarık Akan'lı filmlerle yapıyorum.
Hayat hep böyle oluyor. Tamam bitti artık diyorsun, hop beklenmedik bir şey karşına çıkıyor.


Eşim çok etkileniyorsun boşver diyor ama ben öyle olamıyorum işte.. Devekuşu gibi kafamı kuma sokasım,kaybolasım,çekip gidesim geliyor. Düzgün duruşu olmayan, dürüstlüğünü paraya satmış insanlarlarla muhatap olmak canımı yakıyor.. Bu etkilenmek kaçmak değil, tersine dibine kadar,sonuna kadar mücadele ediyorum. Genelde haksıza geri adım attırıyorum ama her zaman kendi kendime şu soruyu soruyorum : Değermiydi? İnsanlar vicdanını dinlese, bile bile saçmalıklarla sınırlarını zorlarmıydı? Deneyim belki birşey koparabilirim de dermiydi?
Kime yetmemiş gök,deniz,yağmur damlaları..
Bu aralar olmak istediğim kare sadece şu bir üstteki fotoğraf..
Herşey geçip gidiyor.. Yeterki Allah dermansız dert vermesin.. Biliyorum.. 
Ufak uğraşlar, masum ve nostaljik filmlerle yalnızlığımda olumsuz duygularımdan kendimi koruyorum.. Gönlümü merhemimi sürüyorum..
Mutlak İlahi Adalete inanıyorum..


Fotoğraflar Kaynak: pinterest

Yorumlar

  1. hayatta her şey bir tecrübedir. olaya bu yönden bakmak gerek. başımıza gelen kötü şeyler aslında bir şeyin öğretisi, habercisi olabilir. hatta bir gün aynısını biz başkasına yapmayalım diye bile başımıza geliyor olabilir..

    Rabbin adaletinden şüphe olmaz amenna ama biraz insanın kendinin aşması gerek bu konuları.
    Şükrederek, teşekkür ederek, olumlu bakarak ve hoşgörülü olarak.

    Gönülden sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisiniz, kesinlikle Rabbin adaletinden süphe olmaz. Bu aralar gebeligin verdigii bir hassasiyet de var sanirim.. Cok tesekkür ederim güzel yorumunuz icin. Sevgilerimle

      Sil
  2. Sizin sessiz izleyiciniz olarak diyorum ki siz güçlü birisiniz. Paylaşmayı çoğalmak ve mutlu olmak için yapan biri olarak sizi üzen şeyi de atlatacağınıza eminim. Bunları gören biri var ve dediğiniz gibi ilahi adalet er geç (bize geç gibi görünse de ) yerine gelecektir. Enerjinizi güzel kuzunuzla , beklediğiniz kuzunuza harcayın. Değmeyecek olanlar sevinmesinler.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni cok duygulandirdi. Gercekten güc verdi. Umarim güzel yüreginizin kiymetini bilenler cikar hep karsiniza. Sevgilerimle..

      Sil

Yorum Gönder