Gebelikte Sağlıklı Beslenme - Bizden Haberler - Sabah & Akşam Yemeği



An itibarıyla 5.ayımıza girmiş bulunmaktayız. Bu defa gerçekten zor geçiyor. Şöyle ki, benim gibi aktif bir insanın tosbağ gibi yatması çok zor. Bu dinlenmek sağlıklı insanı hasta ediyor vallahi :P
Neyseki sayılı günler çabuk geçiyor.
Yine beslenme, gebelikte diyet, diyetle ilgili bir sürü soru geliyor.
Tekrar etmek istiyorum: Gerekmediği sürece, yani gebelik şekeri vb. rahatsızlıklardan dolayı doktor önermediği sürece gebelikte diyete,detoksa karşıyım.
İlla ki diyet diyorsanız sağlıklı beslenin. Beyaz un,aşırı tuzlu ve şekerli besinleri tüketmetmeyin. Bundan daha sağlıklı diyet olamaz :)
Bol sebze, bol protein tüketin.
Çavdar Ekmeği, veya geçenlerde bizim yaptığımız gibi Karabuğday unundan Pizza yapın çok çekiyorsa canınız ;)
Yukarıda bu sabah ki kahvaltım:  Light Yoğurt, Yulaf Ezmesi, Dövülmüş Keten Tohumu, Tarçın ve Frambuaz..

Bu defa da canım ekşi çektiği için dün akşam kendime bol limonlu salata yaptım. Şimdiye kadar 'Salataların çok ekşi,senden başka kimse yiyemez', diye yüzünü ekşiten eşim ve kızım da dün ne hikmetse benden fazla aşerdiler salatama :) Ailece büyük bir tabak salata ve ızgara tavukla mutlu sona erdik.
Moda ile başlayıp çocuk agu larıyla giden bloglardan sıkılan varmış. Ama ben çok seviyorum. Çünkü gerçeği, o kişinin hayatını yansıtıyor. İyi günde kötü günde beraber oluyoruz bu vesileyle ;)
Herkese hayırlı,huzurlu, sağlıklı, güzel haberlerin eksilmediği bir hafta dilerim..

Yorumlar